Recenze (60)
Ztracen v džungli (2017)
Nevěděl jsem, jestli se v průběhu filmu přiklonit k ***/**** , závěr, který doprovázely fotky skutečných postav, co zažili tento příběh mě přiměl ke čtyřem hvězdám. I přesto se ale z tohoto příběhu dalo vytěžit víc, ale rozhodně tento snímek nenudil.
Space Jam (1996)
Já tenhle film mám od dětství moc rád a opravdu nechápu hodnocení a komentáře některých tady. Co jste od toho jako očekávali? Není to nijak zdlouhavý film, na nic si nehraje. Pro pobavení a jako oddechovka úplně v pohodě filmová pohádka, kde to král basketbalu odehrál moc dobře :-)
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Dlouho jsem to odkládal a věděl jsem proč. Říkal jsem si, že hodnocení pokračování dnu nezávislosti bude třeba hodně přísné, ale naopak - mělo by být ještě horší! Strašná slátanina. Jen vaření z vody a slávy jedničky. Přibylo jen víc stíhaček, mimozemšťanů a oslovení: "pane prezidente". A třešnička na dortu byla vševědoucí koule. Za mě hodně špatný a dvě hvězdy jen z úcty k jedničce.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Když opomenu erotické scény, které mě vyloženě nudí, tak celkový dojem, parádní a dokonale detailní zpracování a charaktery jednotlivých postav .. jsou bezchybné a obdivuhodné.
V hlavě (2015)
Musím dát 5! Tuhle bezvadnou pohádku můžu s klidným svědomím zařadit mezi tři mé nejoblíbenější. Nechybělo tomu nic. Zábava, naprosto jedinečný nápad, jistý způsob nostalgie za dětstvím i nějaké ty smutné a dojemné momenty. Díky téhle pohádce už vím, co se mi v hlavě odehrává, když se ploužím za někým v koloně, už si umím vysvětlit své pocity, když mi ve školce nutili květákovou polívku, nebo když se mi zrovna moc nechtělo do sklepa pro brambory :)).
Ant-Man (2015)
Vtipné, originální, akční, zábavné .. Potěšilo mě to a zároveň překvapilo, že z nějakého .... - MAN se ještě může vyklubat něco takového.
Annabelle (2014)
Bohužel, na víc, jak na 3 hvězdy se to nevyšplhá. Těch scén, které vás zasadí do sedačky a zrychlují tep, těch je tam zoufale málo. Vlastně si z celého filmu pamatuji jen scénu ze sklepa a na schodech. A Samotná panenka? Ta se tam maximálně párkrát houpe na křesílku a jednou tuším zakroutí hlavou. Jinak je tam zbytečná. Ale zas tak špatný horor to není.
Jak se krotí krokodýli (2006)
Tohle snad paní Poledňáková nemohla jako související film s polepšovnou a stoličkou myslet vážně...
Ledové království (2013)
Úžasné efekty, pěkný příběh a jedinečný sněhulák Olaf :-) Po dlouhé době mě animák opravdu bavil, pobavil a písničky mě nenudily.
Jak ševci zvedli vojnu pro červenou sukni (1989) (TV film)
Nádherná a výborně nadabovaná pohádka , moc rád se na ní vždy podívám :-)