Poslední recenze (2 786)
Kostka 0 (2004)
Dvojka podle mě byla nesmyslnou variací na jedničku, ale nula už smysl dává. Dokonce se mi chce říct hehe.
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Mno, přidat do "původní" kostky paralelní prostor a čas je přece k ničemu, když ten další prostor a čas nehraje v příběhu skoro žádnou roli. Žádná situace se neopakuje v tom smyslu, že by se z ní postavy nějak poučily nebo ji využily ku prospěchu. Postavy se nikdy nezaobírají tím, proč vlastně lezou z místnosti do místnosti do místnosti. V prvním filmu měly důvod hledat cestu ven z fyzického bludiště, ale kam si myslely zdejší subjekty, že jdou? Co hledají? Jak to, že byl na všech hodinkách stejný čas?
Eliška má ráda divočinu (1999)
Tento způsob léta...
Poslední deníček (405)
Nejlepší filmy (a jeden seriál), jaké jsem letos viděla,
milý deníčku: Ďáblové (1971), Korzet (2022), Vesper Chronicles (2022), Hamilton (2020), Erupce lásky (2022), Chlapci ze sousedství (1991), Válečnice (2022), Anatomie vraždy (1959), Climax (2018), How to Blow Up a Pipeline (2022), Catherine Called Birdy (2022), Irský zázrak (2022), Wolf Hall (2015), Nepřivolávej nic zlého (2022).
Je to letos trochu "slabota" v tom smyslu, že jsem v druhé půlce roku začala znovu číst A Song of Ice and Fire a mírně (zcela) jsem ztratila zájem během toho koukat na nové filmy. Ještě mi zbývá dvě a půl knížky a pak se snad zase k filmům vrátím.