Recenze (92)
Michael (1996)
Fantasticky se v této překvapivě kvalitní komedii předvede John Travolta, který vás během filmu několikrát přesvědčí, že lepšího herce by jste pro roli lehce obézního anděla hledali jen těžko...
Tváří v tvář (1997)
Dosud snad ta nejvelkolepější akce vůbec...
Město šílenců (1997)
Výborné výkony Hoffmana, Travolty, ale i Alana Aldy dělají z tohoto psychologického dramatu jeden z nejlepších filmů roku 97.
Lovec jelenů (1978)
Kdyby to nemělo tak zmrvený konec, tak bych to bezevšeho umístil do své osobní TOP TEN. I přesto si nemůžete nevšimnout výborného Christophera Walkena ve své životní roli a scén odehrávajících se ve vietnamském vězení.
Policajti na baterky (2003)
Jako sorry Lawrenci, ale toto už je totální shit. Má to jediné plus - je to lepší, než Co horšího se může stát. Je to skutečně jedna z nejstupidnějších akčních komedií posledních let.
Modrý blesk (1999)
Tady něco není v pořádku - je to totiž hrozná nuda, ve které nenajdete pořádnou akci ani vtipné gagy. A právě to jsou dvě věci, kterých zde má být plno...
Třináct dní (2000)
Roger Donaldson se ukázal ve výborném světle a mile překvapili i Steve Culp a Bruce Greenwood. To vše ve filmu, kde naleznete i několikero klišé, ale i fantastické scény a dialogy.
Agent v sukni (2000)
Veselá komedie plná veselých vtipů veselého Martina Lawrence.
Dlouhý polibek na dobrou noc (1996)
Pro film tohoto typu se nikdy nevyžadují dobré herecké výkony (přesto Geena Davis a především pak Samuel L. Jackson nezklamali) ani bůhvíjak kvalitní scénář, ale potřeba je především rychlá a svižná akce. A tu zde naleznete.
Corky Romano - Noční můra mafie (2001)
Není, co dodat - snad jen, příšerná blbost...