Recenze (61)
2012 (2009)
Nadprůměrný katastrofický film - hlavně díky efektům....
Andělé a démoni (2009)
Co mě je potom že Robert na vše přijde a vše vyřeší, co mě je potom že je to hloupá pohádka, co mě je potom že......já se bavil a to mě stačí.
Valkýra (2008)
Skvělé, takových filmů dle skutečných událostí více, ač byl konec předem dán, stále jsem doufal v obrat a proto 5 hvězd. 90%
Street Kings (2008)
Keanu Reeves ve své nejlepší formě!!! Scénář možná trochu slabší, ale je to sakra negerská jízda....
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Oddychová komedie, které ke konci dochází dech a nápady. Slabší 4 za předvídatelný konec 70%.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Možná budu divnej, ale tohle bylo strašný, několikrát sem to chtěl vypnout, ale přeci jen sem to dokoukal - a za to je ta jedna hvězda. Velké zklamání, působilo to na mě amatérsky, stupidně a trapně. Nepochopil jsem tu pointu,asi...
96 hodin (2008)
Komando v Paříži aneb jak Liam Neeson kropí všechny loosery které potká, akční béčko které potěší....
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Budete mi chybět pane Monku, po shlédutí osmé finální řady zvýšeno na 5 hvězd, 85% seriálu, který patří do mé top 3.
František je děvkař (2008)
Nakonec dám dvě ale s odřenejma ušima, další česká komedie bez které bych se obešel...
Kmotr (1972)
Bravurně odvedená filmařská práce - ale mě to nenadchlo a hlavně nebavilo, možná špatný den, někdy to snad uvidim ještě jednou( nějak extra se do toho ale nepohrnu). Marlon Brando hraje ale skvěle......