Recenze (365)
Na hraně zítřka (2014)
V rámci žánru jeden z TOP, ale za těch 89% sem si přeci jen představoval krapet jinou podívanou :)
Insidious (2010)
Slušná duchařina
Mučedníci (2008)
Co dodat, to mučení byl docela marast.. Ještě teď mě z toho mrazí
Zrození Planety opic (2011)
Těžká pecka!
Osudový dotek (2004)
Pěkný film, při pěkné večerní noci :)
Ona (2013)
Nemělo to chybu!
Okrsek 13 (2004)
Super akce :)
Doupě (2014)
Nic extra sem nečekal spíše jsem to bral jako rozloučení s Paulem. Pěkná akce :) zklamaný jsem nebyl
Všemocný (2011)
Moc pěkné :) Cooper umí zahrát velice dobře a nebojí se to poslední roky prokazovat.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Moc pěkné :)