Recenze (170)
Smrtící bumerang (1996)
Herecky koncert, one man show.
Requiem za sen (2000)
Musím se přiznat, že první hodina mě spíš srala (doslova), v postatě se tam nic nedělo - dalo by se to nazvat tichem před bouří (v tomto případě před tornádem) -. A až posledních 15-20minut, to bylo něco. Temný, krutý a až neuvěřitelně realistický. To vše ještě zvýrazňovala hudba, která se mi vybaví kdokoli, když si vzopmenu na tenhle film. Snad jen dodat, že nejednoho diváka by mohl odradit strašně dlouhej začátek a velice pomalý a nejasný nastínění děje a postav. Jinak jsem byl hodně unešenej. ---Souhlasim, že tento snímek by mohl byt považován za zastupce umění ve světě filmu, ale ...
Pretty Woman (1990)
Vítejte v Hollywoodu, ve městě, kde je možné všechno. I takto může začínat pohádkový příběh, který dokáže pohladit po srdci i po bezmála patnácti letech. Vztah mladičké Vivian a stárnoucího Edwarda, když se nad tím trochu zamyslím, je sice tak trochu absurdní, ale to nezmění nic na tom, že jako celek tato romance působí velice přirozeně a roztomile. Netrapte se se šedými všednostmi obyčejných dnů, vydejte se do Hollywoodu:)
Kameňák (2003)
Chybí příběh, nevadí, stejně se chci jen pobavit. Chybí nějaký výrazný herecky charakter, nevadí, stejně se chci jen pobavit. Chybí dobré režijní řemeslo, nevadí, stejně se chci jen pobavit. Vůbec to není vtipný, tak proboha, o čem pak tenhle "film" je?
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Začal jsem na dvou hvězdičkách, po pár týdnech jsem přidal jednu a teď už jsem na čtyřech. Po prvním shlédnutí mě Přelet opravdu neoslovil a hnedka jsem jej odsoudil.Avšak ani po dvou letech ho nemohu dostat z hlavy; živě si vybavuji scény, jako bych jej viděl před týdnem. Opravdu, tento snímek má něco, co jiné postrádají, má vlastní duši. (prvně když jsem to ohodnotil dvěmi hvězdami, bylo to spíše z recese vůči vám, pětihvězdičkářům, možná jsem i tiše záviděl, že jste v Přeletu našli něco, co já přehlédl... toť zpověď nešťastníka)
Záhada Blair Witch (1999)
Nejsou tu žadný krvežíznivý monstrozní bestie. Nestříkají tu hektolitry krve. Ani specialní efekty tu nenajdete. Jediný čeho se bojite je pocit až neskutečné reálnost snímku s prvky autenticity. A ta vám nedovolí opustit křeslo před smrtí posledního hrdiny.
Vrána (1994)
Temný, pomurý, nádherný. Pravá pocta Brandonu Lee
To (1990) (TV film)
Neměl jsem zas takový pocit, že by to byl tak nepovedený film, jak tu všici okolo uvádějí. Neuvěřitelně hutná atmosfera, co prováděla filmem tak po první čast film se postupem času bohužel rozpustila v nic. A konec byl opravdu naprosto slabý. Tento film by se dal srovnat s Dreamcatcher, který trpí podobným syndromem skvěle rozehraného příběhu, který ale zabije finalní rozuzlení a nuda v druhé časti filmu zabije.
Konec světa (1999)
Temné, mystické, zábavné. Tohle byl snad první film, kde Arnold na konci filmu hrdinně zemřel. Jistě, po celou dobu jsem měl pocit, že jsem to už viděl někde jinde, ale co.
Pavučina snů (2003)
Po zhlédnutí jsem mel smíšený pocit. Na začatku skvěle rozehrná hra se zajimavými charaktery, avšak postupem času se z toho stává klišovitý patvar. O konci ani nemluvě.