Recenze (170)
Syriana (2005)
Americký film s ne úplně tak typickým americkým (rozuměj černobílým viděním dobra a zla) pohledem na situaci na nablízkem východě.
Těsně vedle (2007)
Příliš dlouhé, příliš břítké. Člověk se občas zasměje, několikrat se usměje a většinou se jen nudí.
Království (2007)
Tohle je aktuální ožehavé téma, do kterého se berk nebál rýpnout, by nemělo zůstat bez povšimnutí. Ta silná bariéra mezi západním a islamským světem až děsí. Atmosféra hutná, člověk se tu cítil všude jako cizinec obklopený samotným peklem. Až na zbytečný heroický výkon 4 statečných Američanů na konci, kdy všichni přežili to obklíčení, kdy radikálové kryli všechny budovy(jako Black Hawk Down), to byl film, který se nevidí každý den.
True (2004)
Natalie je tak krásná, že i za sedm minut se člověk zamiluje.
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
1. season: 75%
Hvězdný prach (2007)
Nádherný svět plný čarodějnic, pirátů, jenorožců a spadlých hvězd... a světe div se, ono to fungovalo! Zase jednou jsem si v průběhu sledování říkal, kež by to nikdy neskončilo. 85%+++. Nemůžu jinak, zhruba po půl roce od projekce prostě musím dát 5 hvězdiček, protože doteď se mi tato filmová pohádka občas prožene hlavou. Mimochodem, soundtrack je stejně vyborný jako film.
Tráva (2005) (seriál)
S přibývajícíma epizodama to je čím dál tím lepší a lepší. Od tří hvězdiček na začátku teďka po tak 4,5 hvězdičky. Update - Jsme jako na horské dráze, od čtvrté serie pořádnej sešup dolůůů.
Venuše (2006)
Pro mě mnohem intenzivnější a hlubší zážitek než Babí leto či Vratné láhve.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Intenzivní zážitek, který jsem od Pottera nikdy nečekal.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
168 minut takového dlouhého nic.