Recenze (191)
Podivné dědictví (1972)
Snad první film, ve kterém hrál Terence Hill a za něco stál. Je úravda že jeho role v tomto filmu se vymykala jeho stylu, ale zahrál to opravud dobře, tenhle film rozhodně stojí za to.
Live 8 (2005) (koncert)
Nechápu, co tohle dělá na csfd (česká FILMOVÁ databáze)..... A hlavně, tohle že je dokument?????
Pingu (1990) (seriál)
Hm vždy sem jako malý přemíšlel, jakou řečí to ten Pingu mluví a kde mají v iglu elektriku...
Zeměmoří (2004) (TV film)
Pěkná pohádka, místy to šlo sice mírně mimo mě, ale...
Absurdistán (2006)
Filmařsky velice slabé, ale ta myšlenka mě mírně děsila. Ale za originalitu, nápad a občasný vtip 55%
Earth (2007) (TV film)
Ano opravdu úchvatný dokument, jen si říkám, jestli by do top 200 filmů měli patřit dokumenty...
Gattaca (1997)
Na tento film jsem narazil náhodou a byl jsem příjemně překvapen. Filmařsky je velice povedený, příběh má dobrou pointu, hudba je na jednicku.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Sg-1 mě provázelo spoustu let a do takove 5. serie to byla opravdu bomba, pak ale bohužel začalo umělé nastavování až do 10. serie..
Sezame, otevři se (1969) (pořad)
Pokaždé, když zazněla v TV znělka tohoto pořadu, byla to jako výzva pro přepnutí, opravdu strašné, je mi líto dětí, co na to musejí koukat, nebo ještě hůř: těch co se jim to líbí, mě to již jako malému kluku přišlo strašně hloupé..
Kostičky (1994) (pořad)
Opravdu strašná blbost, jako malé dítě jsem u toho vždy trpěl...