Recenze (488)
Medvídek Pú: Nejlepší dobrodružství (1977)
Hrdinové z Stokorcovského lesa jsou jedni z mých nejoblíbenějších a především původní animace a příběhy. Jako malá jsem knížky milovala. A právě tento film nemá v porovnání s tím žádnou chybu.
Divočina (2006)
Vtipný had, celkem vtipná koala, slabý příběh a z mého pohledu příšerná animace. Pro spravení nálady si pustím raději Lvího krále.
Robinsonovi (2007)
Slabý animák od úžasného Disneyho o protivném klukovi.
Medvědí bratři (2003)
Jako by tomu něco chybělo... krásná hudba, animace, příběh a Jiří Lábus (v českém podání sobíci).
Medvídek Pú (2011)
Žlutý medvěd a jeho přátelé snad nemůžou nikdy zklamat.
Godzilla (2014)
Z Godzilly se stal miláček davů a zachránce světa, z Aarona pro mě skvělý herec a z celého filmu celkem průměrná počítačová hra. Vyzdvihuji příběh kolem doktora Serizawa.
Lví král (1994)
Klasika dílny Walta Disneyho se vším co má být - nejpovedenější filozofie Hakuna Matata. + nádherná písnička: Can you feel the love tonight se závěrečným podání Timona a Pumby.
Pocahontas (1995)
Ve srovnání s jinými Disney příběhově slabší. Překvapivý smutný závěr. Nejvíc mě mrzí, že jsem Pocahotas viděla až po Avataru, na ten bych se určitě dívala jinak.
Aladin (1992)
Překrásná princezna Jasmína a ještě krásnější A Whole New World. Nádherná animace a velmi povedený Džin.
101 dalmatinů (1961)
Rozhodně nejlepší puntikatý příběh.