Režie:
Bruno CorbucciScénář:
Mario AmendolaKamera:
Giovanni CiarloHrají:
Tomas Milian, Enzo Cannavale, Margherita Fumero, Salvatore Baccaro, Kim Chan, Andrea Aureli, Mimmo Poli, Gianni Musy, Lewis E. Ciannelli, Franco Ukmar (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Tajný detektiv Nico Giraldi se při vyšetřování zločineckého gangu v Miami spojí s atraktivní agentkou a na nové misi na něho čeká nebezpečí i láska. (Netflix)
Recenze (3)
Tak tahle v pokračování už pátá epizoda se už vůbec nepovedla, jednoznačně jde o zatím nejslabší díl série (prozatím jsem viděl 6/11 filmů). Snímek se odehrává v Americe, a to od začátku až do konce, ale tak jako v některých předchozích filmech tu samotné nastavení už moc dobře nefunguje. Nedostatek římského nastavení je tu znát a film tím dost utrpěl. Najde se tu celkově ještě pár vtipných momentů (vybavím si třeba tu scénu s banány, nebo tu část v bažinách v Miami) a světlých oživovacích okamžiků (pěstní souboje a přestřelky) které dají filmu občas nějaký ten rytmus a film udržují při životě, skript je ale hodně fádní, celé to postrádá nějaký nápad a větší oživení, postavy jsou špatně vykresleny, některé vtipy nejsou už vůbec vtipné, nuda převažuje, nehrát tu ostřílený Milian, který tu ale místy působí dost unaveným dojem, a ač je dobrý, tak sám tady na to bohužel také nestačí, tak je to téměř odpad! Opět poťouchlá a ošklivá Fumero (viz film "Squadra antimafia"), která ale dost přehrávala, Asha Puthli (zpěvačka) své kouzlo určitě měla. Pouze pro fanoušky (2,5/5*). ()
Bruno Corbucci aj s Milianom natocili len priemerny film, ktory svojho casu nezaznamenal vacsi uspech. K nam do znormalizovaneho Ceskoslovenska sa Squadra nikdy nedostala. No, tempo jakz takz, trochu viac akcnych scen to chcelo : 69 % ()
Tento díl hodnotím pouze průměrně. Ubylo dobrých hlášek, ubyla postava Větříka/Windyho/Bertarellihio, kterou se snaží nahradit Enzo Cannavale a Margherita Fumero v roli neohrožené krasavice, která si dokáže poradit i s krokodýly. Scény s ní také patří k těm lepším. Opět se koná honička s originálním dopravním prostředkem a také autohonička, při níž jede Giraldi převážně pozpátku (přičemž jsem ocenil, že obraz nebyl zrychlený jako u jiných italských filmů). Ženskou nahotu následující stejně jako u předchozího dílu hned po úvodních titulcích zde tentokrát představují v nezvykle dlouhé scéně dvě tanečnice "nahoře bez". Dobrých 65 %, jenom moc nechápu smysl českého názvu... ()