Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)

(více)

Recenze (127)

zdepapepa odpad!

všechny recenze uživatele

Fascinuje mě Oskar, že tomu v zástupu odpadů dal jednu hvězdičku. Natalia Oreiro v ještě horší telenovele než byl Divoký Anděl jednoznačně ukazuje, buď jaký šílený vkus má na role, do kterých se vrtne anebo na ně má jen šílenou smůlu. Tak či onak opět vzniknul odpad, který bych ani do stok nelil, jak je hnusný a nekoukatelný. Osobně mě spíš fascinuje, že něco takového jsou lidé schopni natočit 150 třičtvrtěhodinových dílů. Nad tím zůstává rozum stát. I to je ale nic v poměru s velikány typu Dynastie, Dalas nebo Tak jde čas, ale to je jiná kapitola. ()

mrx.friend 

všechny recenze uživatele

Proč za plný počet? Tohle?! Považujte mě za debila, za nevkusného diváka nebo nějakého ynteligenta, ale odpovídám "Ano, proč ne?" a to z mnoha důvodů...už třeba jenom proto, abych trochu povytáhnul skóre (i když, co si budeme nalhávat: při 2 937 hodnoceních, z nichž 90% jsou odpadová, to půjde sakra těžko) a vepsal sem taky nějaký ten kladný komentář než jenom ohranou písničku o tom, jaký je to brak, jako v případě ostatních...spousta hodnotících se zde podle mě vyjádřila nejnižším možným obodováním už třeba jenom na základě toho, že jde o telenovelu, nebo že si přečetli, že v tom hraje Natalia Oreiro a vzápětí měli vymalováno, aniž by zkoukli nějaký ten díl...chápu, že tento trend televizní tvorby (myšleno obecně) nemá šanci se tady někdy protlačit do červených čísel a plně uznávam, že během všech 150ti dílů se v seriálu vyskytlo nespočet nelogických kopanců, mezer a hovadin, klišé, tramtárií a s přibývajícími díly notná předvídavost, ale já to přednostně bral z té jinačí stránky - protože v tom hraje už zmiňovaná Naty (která je pro mě strašně přitažlivou a sexy ženskou, zbožňuju mimo jiné to její tetování nad levým kotníkem a její dokonalou postavu vůbec -- a do toho, ukamenujte mě podruhé :D), je zárukou, že nepůjde o klasickou telenovelu, kde se budou vztahy řešit, propírat, rozebírat a točit jako cyklus vody v přírodě, ale že taky půjde o srandu, ulítlost a zřeštěnost než prvořadě o ona milostná dramata...a chápu - né každý se bude chtít náladově vrátit do puberty, aby se tomu mohl gebit...nicméně já se svojí dvacítkou na krku buďto ještě v pubertě pořád jsem anebo jsem dokázal vypnout natolik, abych v první řadě viděl za Kachorrou právě zábavu, která mě k ní upoutala natolik, že jsem ji od začátku až do konce zkouknul už dvakrát...musim ale podotknout, že jsem rád pozoroval i vývoj toho klasického "Jsem zamilovaná, ale přitom chodím s jiným" nebo "Miluju ji, ale nemůžu s ní být"...protože to počáteční jiskření mezi Brunem a Kachorrou se mi líbilo snad nejvíc...až snad použiju slovíčka "roztomilý" pro popsání těch chvil... O:-) byl bych hrozně zvědavej na záběry ze zákulisí, protože jak to znam, roztržky např. mezi Kachorrou a Bernardou nebo Mechou musely být kolikrát komičtější mimo záběr...přišlo mi totiž, že všichni zúčastnění si natáčení užívají a hrajou své postavy jako by jimi byli i ve skutečnosti (opět jmenuji Verónicu Llinás coby frigidní Bernardu Estévez Álvarezovou)...a když je řeč o rolích, zaplácnu to hned českým dabingem, který je také prvotřídní (je holt vidět, že se datuje do roku 2004, kdy se ještě dabovat umělo a nešlo o procesy rychlokvašek) - každý hlas pasuje ke své postavě na tuty: Olga Želenská, Pavel Soukup, Filip Jančík, Kateřina Lojdová, Jan Maxián, Libor Terš, Jitka Moučková, Eva Horká, Jiří Ptáčník,...o titulním Filipu Švarci a Ivaně Andrlové ani nemluvě...i tady bych tehdy s chutí nahlédl do studia, kde každý nosí sluchátka, a kochal se, jak se naši herci snaží předehnat kvapnou mluvu španělštiny a přitom dosáhli tak úctyhodného finálního výsledku... :) některé pasáže seriálu sem tam zadrhávaly nebo nudily nebo byly zbytečně natahované, což se nedá říct o dílech posledních - netuším, jestli bylo v samém začátku plánováno, že vznike přesně 150 epizod, ale scénář v závěru byl rozvržen trochu divně...nelíbilo se mi, že všechno nabralo takový spád, kde už se posléze nikdo z charakterů nedivil rozřešení a zvratům těch a těch situací - všichni všechno zkrátka přijali s až moc velkým klidem, emoční projevy šly do pozadí a celé mi to přišlo jako honba za tím co nejdříve příběh a jeho dějové linky uzavřít (jako třeba když je druhá polovina posledního dílu posunuta rovnou o měsíc dopředu)...což však nic nemění na tom, že mi můj sentiment nedovolil zadržet nějakou tu slzu v oku a patřičně se s telenovelou rozloučit...ačkoli pro celý seriál byl složen opakující se soundtrack v podobě asi pěti instrumentálek, z nichž jedna zněla vždy v bláznivých chvílích, druhá ve chvílích napínavých, další v milostných, atp. jejich motivy se povedly a snadno se mi dostaly do obliby...taky nelze opomenout přítomnost písniček ze třetí Nataliiny studiovky "Turmalina", která je podle mě tou její nejlepší deskou (viz. Que digan lo que quieran, Por verte otra vez, Mar,...) P.S. tenhle televizní román mě taky naučil pít maté víc než kdy jindy předtim... ;) () (méně) (více)

Reklama

PinkButterfl 

všechny recenze uživatele

Myslím si , že nie je správne posudzovať Kachorru ako telenovelu. Osobne telenovely neznášam, nepozerám, príde mi to strata času. Kachorra je ale úplne z iného súdka. Je to skvelo natočený seriál, ktorý má hlavu a pätu. Videla som ju už 2x, teraz nedávno po 10 rokoch a vždy sa k nej rada vrátim. Scenár je napísaný pútavo, dialógy sú tiež výborné. Je to zmes zábavy a humoru, napätia, romantiky.... Natalia Oreiro sa hlavnej úlohy zhostila perfektne, je fakt výborná. Samozrejme je tu veľa výborných hereckých výkonov, ako teta Bernarda, Bruno, Mecha.... Vďaka tomu, že má 150 častí, môžeme vidieť charakterovú zmenu postáv, napr. Bernarda, Tripolli, Carmello. Veľmi sa mi páči aj postava Cataliny, páčia sa mi jej duchovné rady. Jednoducho je to môj obľúbený seriál a vôbec sa za to nehanbím :-) ()

Billie777 

všechny recenze uživatele

Opravdu hloupoučký seriál. Ale jako malá jsem to měla ráda, se ségrou jsem na tom byli doslova závislé. Teď si ale vlastně uvědomuju, že jsem neviděla jediný díl a to ten poslední. Takže ani nevím, jak to dopadlo. :) Každopádně je to taková roztomilá blbůstka ale párkrát jsem se u toho i pobavila. Jedna hvězda za to, že jsem viděla už daleko horší telenovely a druhá hvězda z nostalgie. Tohle je moje dětství! :) A Natalia Oreiro tu byla roztomilá. Tehdy jsem jí záviděla její červené vlasy. :) ()

argentina 

všechny recenze uživatele

Kachorru u nás dávali, jak jsem měla 13 roků, a to byl přesně ideální věk na to, abych se do toho zblázila. Telenovely jsem nikdy nesledovala, v paměti jsem měla jen pár dílů Esmeraldy, a hned mi došlo, že Kachorra je vystavená na úplně jiném konceptu. Dnes, když jsem díky tomuto startu poznala, dá se říci dokonale, tvorbu všech latino zemí a oblíbila si televizi Argentiny, vím, v čem tví nedostatky a přednosti tohoto dílka. Nedostatky jsou především ty, že to byla odpolední telenovela, a to už samo o sobě znamená, že nechtěli dosáhnout kdovíjaké ohromující kvality, ale spokojili se s málem. Jelikož jsem se v televizi nemohla dodívat, viděla jsem tak 40 dílů, dlouhou dobu jsem si myslela, že až se to někdy objeví na netu na stažení, tak si to konečně sjedu celé a budu spokojená. Na stažení v originále se to objevilo konečně minulý rok a pravda je taková, že už mě to teďka nehorázně nudí. Jsem daleko více vybíravá, to je pravda, a kdyby nebylo nic jiného na sledování, tak to určitě zvládnu. On to spíš režíroval Miguel Colóm (Cappuccino), můj oblíbenec, jeden z nej režisérů vůbec (Vidas Robadas, El Deseo, Televisión Por La Identidad a samozřejmě tady ani nemá profil), ale tady tak neměl moc co dělat, ptž to byla typická argentinská telenovela s natahovaným dějem a spoustou klišé. Určitě si vzpomínáte, jak každý díl vždycky skončil rádoby napínavě a pak stejnak o nic nešlo. Ale to k tomu patří. Na druhou stranu je hodnocení uživatelů dosti nespravedlivé, protože cílem novely bylo pobavit a strávit příjemnou chvilku před televizí, s postavami, které si člověk opravdu oblíbí, a čeká, co vyvedou příště, nebo ani tak nešlo o děj, jak o to, jakým způsobem se zachovají, co řeknou. Nebylo cílem vytvořit umělecké dílo, ke kterému by člověk neměl jedinou připomínku. Ale všechny připomínky, co máte k tomuto, jsou jen proto, že jste nepochopili, že to tak natočili schválně a ne proto, že by to neuměli líp. Mělo to být přesně takové a své diváky v Argentině a různě po světě si to našlo. Rozhodně to není nic pod úroveň a nemůžete to hodnotit stejně jako mexické telenovely, které jsou vyloženě debilní. Tady bylo drama, jak romantické tak policejní, ale všechno to bylo vyvažované humorem, zábavnými originálními scénami a bláznivostmi. Herci, i když točí radši večerní novely jak odpolední, se nemuseli za co stydět, taková teta Bernarda, Verónica Llinás, by strčila do kapsy každého, skvělá byla mladá Gimena Accardi v roli Josefiny, a i Pablo Rago, což je filmový herec a telenovelu točí jednou za 7 let. Byl to nejlepší galán Naty, spolu měli opravdu chemii a pro nás, kterým nic neříká Facundo Arana, to byla opravdu skvělá volba. Jedinou herečku, kterou nemusím, je Betina O'Connell, ona podle mě vůbec nehraje a nepracuje s hlasem. Díky dabingu jsem si nevšimla geniálního Pepe Monje, který mě potom dostal v Culpabe De Este Amor. Taky ne Marie Leal, která tu měla docela nudnou, i když důležitou roli řeholní sestry, která se starala o děti z ulice. Tato herečka je naprosto grandiózní, teď, když ji vidím v Alguien Que Me Quiera, se zařadila k mým nejoblíbenějším. Musím zmínit taky Maríi Rosu Gallo, úžasnou Pierinu, která umřela v roce 2004. Měla jsem radši takovouto Naty, jak tu v SMV, tady brala tu romantiku vážně a fakt jsem ji to věřila, v SMV to bylo šílené, absurdní, nechutné. Naty tady nepředvedla kdovíjaký výkon (všímám si v originále, něco je skvělé, něco už míň), ale rozhodně by to bez ní nebylo ono. Vůbec se nestydím za to, že jsem to měla ráda, svoji úlohu to v mých 13ti letech splnilo a je to rozhodně duchaplnější jak spousta jiných věcí, co dávají v našich televizích. Skvělá byla taky hudba, jak scénická, tak všechny písničky, co tam pouštěli, v tomto jsou Argentinci geniální. Když jsem se teď podívala na youtube na videa v češtině, zase se divím tomuto hodnocení o něco míň, ptž ti dabéři mluví jak největší kreténi, nedá se to poslouchat. () (méně) (více)

Galerie (6)

Zajímavosti (21)

  • V poslednej scéne 125 časti dáva Bruno Kachorre (Natalia Oreiro) lístky a ona háda, do ktorej krajiny poletia. Vymenuje pri tom všetky krajiny v Európe, kde Natalia Oreiro koncertovala. (matthew.17)
  • Pôvodný koncept seriálu napísala samotná Natalia Oreiro (Kachorra), no nakoniec vyhral príbeh dvojice scenáristov inšpirovaných seriálom Pestúnka Franny (od r. 1993). Nataliin nápad na meno hlavnej hrdinky sa ale ujal a tak dostal seriál prostý názov Kachorra. (matthew.17)
  • Pri seriáloch je pravidlom, že prvé časti majú veľkú sledovanosť, pretože diváci chcú zistiť o čo ide, a potom to klesne. U Ženy na úteku to bolo naopak. Od začiatku ju sledovalo 1 600 000 divákov a posledné diely až dva milióny, čím bola najsledovanejším programom v danom období. (matthew.17)

Reklama

Reklama