Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Komorná dráma zo súčasnosti rozpráva o rodine, ktorá počas kolaudácie rodinného domu preveruje kvalitu vzájomných vzťahov medzi jednotlivými jej členmi. (oficiální text distributora)

Recenze (3)

Autogram 

všechny recenze uživatele

Rodina sa stretne v zrekonštruovanom dome po povodni a spod hladiny sa vynárajú všetky dávne rodinné traumy, ktoré boli nedopovedané a neodpustené. Do filmu sme hodení ako do vody, nič nevieme o minulosti ani o kvalite vzťahov. Žiadny rozprávač nie je a všetko sa dozvieme z rozhovorov a pár malých retrospektív. Tak je film mierne napínavý a v závere prichádza aj dramatický moment. Prehnaná starostlivosť a úzkostlivosť môže deťom a vzťahu matky aj ublížiť, to nie je nová téma, ale tu je v príbehu uchopená zaujímavo. Szidi vo filme jednoznačne najlepšia. –––– Načo ti bola potvrdenka o manželstve, keď aj tak nefungovalo? –––– Bol sám sebou. Chcela som sa na neho podobať. –––– Eva a matka! Ale teraz si snáď nechá poradiť... Karol, tebe na našich deťoch vôbec nzáleží. Ale ja by som za ne dala život! ()

Monggol 

všechny recenze uživatele

Vcelku dobré, ba vzhľadom na súčasné sračky veľmi dobré. A za slovenskú Faye Dunaway hviezda navyše. ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Konverzačka vhodná tak do divadla, veď tu stačila v podstate jedna obývačka na vyfarbenie všetkého. Čo ma najviac zaujalo bol mladý Latinák a jeho deravá ponožka. Na takmer inscenáciu ale tak akurát. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • Natáčení proběhlo v dubnu 2001 v Bratislavě a okolí. (DK91)
  • Když se Lukáš Latinák a Sylva Turbová, kteří zde hráli matku a syna, po deseti letech od natáčení náhodně potkali v Bratislavě, spontánně ji pozdravil slovy „ahoj, mami, dlho sme sa nevideli“. (Nis13)
  • Režisér Pavol Korec chtěl do hlavní role matky původně obsadit herečku Zoru Kolínskou. Ta už byla v době natáčení těžce nemocná a oslovil proto další známou femme fatale česko-slovenského filmu Sylvu Turbovou, která kdysi hrála její mladší sestru v úspěšném televizním seriálu Straty a nálezy (od r. 1975) režiséra Párnického. Tyto dvě herečky si byly vždy typově podobné, disponovaly mimořádně atraktivním zevnějškem a obě měly výrazné kočičí oči. Navíc je filmaři často obsazovali do rolí chladných, svůdných a často i morálně zkažených žen. (Nis13)

Reklama

Reklama