poster

Zmizelý

  • Velká Británie

    The Disappeared

  • Austrálie

    The Disappeared

  • USA

    The Disappeared

Drama / Horor / Thriller

Velká Británie, 2008, 93 min

Hudba:

Ilan Eshkeri

Střih:

Celia Haining

Kostýmy:

Rebecca Gore
(další profese)
  • Desperado
    **

    Pomalé, neoriginálne, atmosfericky riedke. Lepšie funguje ako dráma, než ako horror, pretože postráda tie tradičné prvky. Chýba tu napätie, či permanentný strach, ktorý by som v tomto príbehu aj očakával. Zostáva len zvedavosť, slušný hlavný predstaviteľ, ktorý ako som už písal, je zaujímavý z hľadiska psychológie. Číha z toho nízky rozpočet, čo by nevadilo, tematicky sa to blíži ku kultovému Candymanovi, avšak takú suburban atmosféru mu môže len závidieť, samozrejme aj vinou slabej hudobnej zložky. Mám však pocit, že toto tu všetko už bolo v lepšom balení.(9.12.2009)

  • Mania
    ***

    Na tenhle film jsem se dlouhou dobu těšila a další dlouhý čas jsem jej marně sháněla. No, konečný výsledek filmu mě poněkud zklamal. Hlavně, co se konce týče, ano mám ráda věci pěkně polopatické, nebo takové, abych si je polopaticky mohla vysvětlit. Taky mám takový nepříjemný dojem, že jsem kdysi na stránkách filmu viděla trailer a bylo v něm něco trochu jiného než ve filmu, no nevadí. Film byl průměrný. Ani špatný ani dobrý. Hororem byl dost těžko, ale jak už někdo napsal, bylo to obstojné drama.(30.3.2010)

  • eraserhead666
    ***

    Začalo to docela zajímavě a skončilo to... no, prostě to skončilo. Zaujalo mě to vystižení sídlištní šedi a života se vším, co k tomu patří. Zaujal mě hlavní hrdina. On vlastně ten film ani není nějak špatný, jen ten příběh je už takový okoukaný, tuctový a neoriginální. Stejně tak bych nemohl říct, že by mě to nudilo nebo prudilo. Nenudilo. Neprudilo. Ale ani moc nepřekvapilo a nezaujalo. Zaujalo mě to mnohem více jako drama mladého kluka z ne zcela stabilní rodiny než jako mysteriózní horror. 2.5*(24.3.2013)

  • AlistairMir
    ***

    Takhle to dopadá když slavíte své narozky s bandou kámošů a máte dohlížet na mladšího bráchu...chudák šel na hřiště, aby zažil nějaké to vzrůšo (které vlastně nakonec zažil ale bohužel trochu jiného formátu) a zmizel a byl zmizelej. Starší bráška díky tomu chvilku blázní v blázinci pak se vrátí domů, kde mu tak trochu taťka nenápadně dává najevo že může nejen za bráškovo zmizení ale možná má prsty i v jedenáctém září a zkáze Titaniku. Náš hlavní hrdina se rozhodne si depku prohloubit a tak pustí kazetu o bráškovi a tradááá...bráška na něj z kazety mluví a nebudete tomu věřit , ale nikdo jinej to neslyší. Tak sláva nazdar výletu jdeme vstříc záhadě...hrdinovi najít brášku pomáhá fešná sousedka (po 5ti minutách vám dojde co je zač), starost o něj má otec svatý (po 5ti minutách bla bla bla), kámoší s Draco Malfoyem a film vyústí ve finále které jste zaručeně čekali..přesto se na to dá v pohodě koukat ALE dalo se z toho vytřískat daleko víc.(3.10.2013)

  • Morien
    odpad!

    Čert vem připomínky typu že je to nuda nebo že tam chybí přítomnost strachu, ono je to hlavně špatně udělané. Myslím si, že kdyby režisér chtěl, tak má dostatek materiálu na slušný kraťas. Místo toho jsme svědky pokusu roztáhnout pár (a ještě nikterak originálních) nápadů na celovečerní stopáž, který je tak zoufalý, že kromě tvůrců i jeho vlastní postavy zapomínají, v jakém příběhu to jsou a co mají vlastně dělat. Osobně to nechápu, přece minimálně když to stříhali, tak už jistojistě museli vidět, že nemají oblouk na hodinu a půl, když spoustu záběrů opakují a peripetie nahrazují klipovou montáží smutného hrdiny na gauči, smutného hrdiny ve sprše, smutného hrdiny v kuchyni s kafem. To, že fikční svět strašidel není úplně konzistentní, by nevadilo, kdyby to bylo dotažené do všech detailů (příkladem budiž třeba Insidious, kde se motají miliony druhů strašení a démonů a hrůz a funguje to), jenomže tady je to jenom výsledek diletanství a žádný postmoderní tvůrčí záměr. Strašení nemůže mít žádný efekt na diváka, když za ním není tušený žádný záměr (dokonce ani "straším, protože můžu"), tady to je spíš "už pět minut nebyla žádná lekačka, raději tam frkneme modrou ruku pod postelí". A kromě toho hrdina neprošel žádnou proměnou, nemusel nic vykonat, nemusel nic vyluštit, prostě mu bylo sděleno jmého pachatele a hotovo, máme po záhadě, a tvůrci nemají žádný argument pro to, proč se tohle nemohlo stát po čtvrthodině a pohádce by byl konec.(5.9.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace