Reklama

Reklama

Zářijové číslo

  • USA The September Issue (více)

Tento americký dokument nabízí divákům jedinečnou příležitost - pohlédnout do zákulisí příprav vydání jednoho z nejobsáhlejších čísel amerického módního časopisu Vogue, a také zblízka poznat jeho šéfredaktorku, „Madonnu" světové módy Annu Wintourovou.  Americký dokument R. J. Cutlera nabízí divákům jedinečnou možnost nahlédnout do zákulisí příprav podzimního speciálu slavného módního časopisu Vogue, v jehož čele stojí už dvacet let legendární šéfredaktorka Anna Wintourová. Toto tradiční zářijové číslo vážící skoro dvě kila, které si kupříkladu v roce 2007 koupilo třináct milionů čtenářů, patří k největším každoročním událostem v tisku. Anna Wintourová, jež náleží k nejvlivnějším postavám světa módy, doposud nikdy neumožnila filmařům, aby nahlédli pod pokličku práce jejího tvůrčího týmu na proslulém magazínu. O to větší zvědavost uvedení tohoto dokumentu provázelo. Premiéru měl na Sundance Film Festivalu 2009, kde získal jednu z cen. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Recenze (19)

fruity 

všechny recenze uživatele

Opravdu zajímavý dokument. Nicméně lidi, kteří stojí v čele vydavatelství časopisu Vogue jsou skutečně zvláštní jedinci. Nejvíce asi ten tlustej černoch co nechodí hrát tenis v normálních šortkách, ale má na sobě nějaké odporné tepláky od Ralpha Laurena, tričko od Versaceho a doplňky Louis Vutton. Vypadal v tom sice stejně nesourodě jak nějaký náš spoluobčan z tmavší čtvrti. Ale podle něj z toho vyzařuje jeho styl o který nemíní za žádných okolností přijít. Děkuji, ale budu asi dál "běžným" smrtelníkem a nakupovat v "běžných" obchodech. Jak oni posměšně říkají. V "Kmartu". ()

Beagle 

všechny recenze uživatele

Spolu s jinými módně zákulisními filmy (jako "parodií" redakce Vogue Ďábel nosí Pradu, v němž Meryl překvapivě tak úplně nehraje Annu Wintour, nebo Životem objektivem Annie Leibowitz) mě Zářijové číslo jako milovníka lesklých stránek těchhle nehorázně drahých časopisů zcela uspokojilo. Nečekejte hluboké psychologické sondy do mysli Anny Wintour (i když toho na sobě někdy nechá znát docela dost), spíš zábavný, někdy sebeironický pohled do několika kanceláří na Times Square, v nichž se rozhoduje o osudu stovek milionů dolarů. O těch milionech, které příští sezónu padnou nejen za opět módní kožešiny v newyorských obchodech nebo páry bot v pařížských buticích. ()

Reklama

Ant 

všechny recenze uživatele

Anna Wintour zdaleka není takový ďábel, jakého z ní film s Meryl Streep dělá. Samotný dokument nepřináší žádný extra poutavý příběh, je to pouze letmé nahlédnutí do tvorby jednoho čísla Vogue a života dvou hlavních žen tohoto módního gigantu. Nedokážu si představit, kdo by si koupil časopis, který má téměř 1000 stran a je odshora dolů pokrytý reklamami. A podobně prázdný je i tento dokument, akorát je dělán mnohem zábavnější formou. ()

Kratoc 

všechny recenze uživatele

Mám rád dokumenty, které jsou z reálné života o věcech, které nás obklopují, ale do kterých je velmi těžké proniknout. A tenhle dokument to přesně přináší. Dostat se do prostředí módního průmyslu je pro běžného člověka těžko proveditelné a i když mi to osobně nic neříká, tak je zajímavé sledovat, jak lidé, kteří jsou špičkami v oboru, pracují. Anna na začátku drží řeč o tom, že běžní lidé pohlížejí na ty, kteří pracují v módním průmyslu jako na opravdu jednoduché a hloupé. Po shlédnutí tohoto dokumentu jsem nenašel nic, co by mi tento názor pomohlo opravit. Opravdu je zde mnoho lidí, kteří se pohybují mimo tuto realitu, ale stejně jako všude zde najdeme i spoustu opravdu chytrých a zapálených lidí. Faktem zůstává, že tato část lidského snažení (značky, modelky ...) mi zůstává naprosto cizí. Ale jako dokument hodnotím tento film kladně. P.S. Ovšem většina modelek pracujících ve Vogue (i jinde) vypadá, že do druhého dne pojde hlady. ()

Marqta 

všechny recenze uživatele

Pravděpodobně jako ve většině jiných odvětví- kdesi v záři reflektorů sedí jeden dva lidi, kteří diktují jak bude vše vypadat, co je hezké, co ne. Oni rozhodují co pak miliony lidí uvidí, co budou oslavovat a na co budou nadávat. Je to zajímavé na druhou stranu děsivé. Možná moje chyba, že jsem si vybrala tenhle dokument, když je můj vztah k celé "issue"(módě) podobný jako ten co popsala Annina dcera. "It is a weird industry to me. It is fun it is really amusing, but there are other things out there." Je zajímavé a pro mě překvapivé jak to funguje, jak dlouho vše trvá- to jsem neměla ani tušení. Jen mi vadilo, že se veškerá pozornost zaměřoval víceméně na fotoshoty a na to jak se Anna W. tváří nespokojeně a ostatní aspekty časopisu byly tak trochu upozaděny, nebo se ve snímku neobjevily vůbec. Možná to takhle prostě je, možná je vážně pozornost zaměřená jen tímhe směrem, takže nic dalšího nebyl záměr ukázat...Asi se mi to v životě nepovede, ale chtěla bych si redakci projít sama a sama si udělat představu, tohle na mě prostě dělalo dojem takový, že to co nám bylo ukázáno není ani zdaleka vše... ()

Galerie (15)

Zajímavosti (1)

  • Hoci bolo septembrové vydanie Vogue v roku 2009 najväčšie, s počtom stránok 840, septembrové z roku 2012 ho prekonalo o 76 strán na celkových 916. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama