poster

Na dřeň

  • Česko

    Pachuť krve

  • Francie

    De rouille et d'os

  • Slovensko

    Z hrdze a kosti

  • Velká Británie

    Rust and Bone

Drama / Romantický

Francie / Belgie, 2012, 120 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sochoking
    ****

    Nemôžem si pomôcť, ale úlohy barbarov, vidlákov a buranov sú asi Matthias Schoenaertsovi zrejme šité na mieru! Tento film má podľa mňa neuveriteľný elektirzujúci náboj. Špeciálne sa mi páčila tá šukačka a jak ju zdrapil za ten kýpeť s vykérovaným '' Pravá ''! Ten nápad urobiť z hendikepu dominantú vec je úplne fantastický, si myslím. Dve hodiny zbehli ani neviem ako.(25.11.2012)

  • Freemind
    ****

    Francouzská kinematografie je zajímavý jev - přefinancování filmařů vedlo k naprostému úpadku branže, o to víc mě pak těší, kdy se z celé té filmové žumpy sem tam vynoří unikátní, malý zázrak. Na rovinu, natočit milostný příběh o ženské bez nohou a socce, která si vydělává na chleba bušením do jiných neandrtálců, to chce opravdu koule. Chtěl (NECHTĚL) bych vidět, jak se takové lovestory chopí Amíci. Má to šťávu, má to atmosféru, až na trošku zbytečně přepjatý konec jsem si to skrz naskrz užil a doporučuju. (Note to self: Marion Cotillard je - nohy, nenohy - nadpozemská überženská.)(5.4.2013)

  • cukorek
    ****

    Tak to vyzerá, že na Francúzskych producentov budem musieť zmeniť názor. Po úspešnej odozve z filmu Nedotknuteľní doliahla ku mne ďalšia úspešná dramatická vlna s presvedčivým životopisným spracovaním. Ľahko čitateľný začiatok kde hneď bolo jasné kto komu padne do oka, vystriedali nečakané a úžasne momenty. Vystúpenie kosatiek, bol prvý exkluzívny ťah a druhý keď dokázali ponúknuť sexuálnu scénu medzi ženou bez nôh a jej novým priateľom. Voľba vtiahnuť do poriadne prepleteného uzla zvieratá bolo dobrým odľahčením a tak isto striedanie životných momentov, ktoré raz boli milé, romantické a raz pomaly vyrazili človeku dych, či už to bol tragický úraz mladej ženy, či záverečná nepozornosť nie najlepšieho otca. Posledným oživujúcim doplnením bola návšteva v tanečnom klube s reálnym ozvučením (v tú chvíľu som mal pocit, že som priamo tam). S neznámami hercami sa táto dráma dostala do užšieho výberu náročnejších filmov, ktoré dokážu v človeku vzbudiť niečo nezvyčajné. Za mňa 80%(27.3.2013)

  • mcb
    ****

    Vizuálně nesmírně působivý snímek, který více než na evropskou jinakost sází na provařené hollywoodské finty (vedení příběhu, absence "artových" scén, morální ponaučení na konec apod.). Až na několik emocionálně působivých scén je však výsledek patřičně nevyrovnaný a tápající ve sdělení, čemuž hlavně neprospívá uspěchaný závěr. Přesto je Audiardův důraz na syrovou realitu kombinovanou zesílenými audiovizuálními prvky velmi osvěžující. P.S. Na Marion Cotillard bych se vydržel dívat i další hodinu.(15.3.2013)

  • Sofia
    ***

    Nepříjemně se mi na to koukalo. Marion Cotillard hraje výborně, ale celou dobu jsem nemohla přijít na to, proč by se její charakter rozhodl být s takovým primitivním blbem. S žádnou postavou jsem se nemohla ztotožnit a jejich osud mi byl prakticky lhostejný (až na toho malého kluka, kterého mi bylo líto). Natočeno je to hodně rozvláčně se spoustou zbytečných scén, hodně se mi líbil jen soundtrack a možná pár dialogů.(20.2.2015)

  • - Během natáčení se Marion starala o svého pětiměsíčního syna, který byl zrovna v období, kdy probrečel téměř celé noci. Marion byla tedy i reálně velmi fyzicky i psychicky vyčerpaná, což si maskéři pochvalovali. (koog)

  • - Kolečkové křeslo navržené speciálně pro natáčení tohoto filmu mělo speciální prostor pod sedačkou, kam si Marion Cotillard vždy schovala nohy. (koog)

  • - Marion Cotillard nosila po dobu natáčení scén s odhalenými nohami zelené nadkolenky s bílými puntíky. Ty byly poté postprodukcí smazány a pomocí grafických triků bylo uděláno zakončení nohou u kolen. (koog)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace