Alimu (Matthias Schoenaerts) byl do péče svěřen jeho pětiletý syn, ale se Samem (Armand Verdure) se sotva znají a ocitají se bez domova, bez peněz a bez přátel. A tak se Ali uchýlí ke své sestře Anně (Corinne Masiero) do jihofrancouzského města Antibes. Tam najednou život vypadá snadnější a zalitý sluncem. Ali, muž impozantní velikosti a síly, dostane práci jako vyhazovač v nočním klubu a Sam začne chodit do školy. V klubu se Ali seznámí s rezervovanou Stephanie (Marion Cotillard), která ve vodním parku vystupuje s kosatkami. Ani Stephanie, ani Ali zatím netuší, že každému z nich se vlastní svět již brzy zhroutí a jediné, co je může zachránit, je vzájemná blízkost.(oficiální text distributora)
Ali získá do péče pětiletého syna, svízelnou finanční situací je donucen se přestěhovat za svou sestrou do malého městečka na jihu Francie. Poté, co začne pracovat jako vyhazovač v nočním klubu, se seznámí se cvičitelkou kosatek Stephanie. Její následný pracovní úraz je velkou výzvou pro nově vznikající vztah. Film i přes emocionální vypjatost neupadá do sentimentálního patosu a otevírá širokou škálu podstatných témat.(Febiofest)
Film natočený podle stejnojmenného souboru povídek kanadského spisovatele Craiga Davidsona vypráví příběh pětadvacetiletého Aliho (Matthias Schoenaerts), potýkajícího se s problémy nezaměstnanosti a Stéphanie (Marion Cotillard), trenérky kosatek v podmořském centru. Oba se do sebe zamilují, ale jejich společné šťastné chvíle netrvají dlouho. Při jedné nešťastné události dojde k vážné nehodě a Stéphanie je odvezena do nemocnice, kde jí nakonec lékaři musejí amputovat obě nohy.(ellegrey)
Ali (Matthias Schoenaerts) je svobodný otec, který vychovává svého pětiletého syna a moc si s tím neví rady. Ztratili domov, žijí na ulici a kradou jídlo. Situaci se Ali rozhodne vyřešit přestěhováním k sestře, žijící na Francouzské riviéře. Ta se začne o chlapce starat, takže se mladý otec může věnovat kariéře boxera. Při práci vyhazovače v nočním klubu se jeho cesta zkříží se Stéphanií (Marion Cotillard), která trénuje dravé kosatky v zábavním parku. Poté, co při své práci utrpí tragické zranění a přijde o obě nohy, přestane Stéphanie komunikovat se světem a jediného, koho si pustí zase po čase k tělu je lehkovážný Ali. Jejich nepravděpodobný vztah se začne pomalu vyvíjet a utuží se další tragickou událostí.(moviella)
Film z kategórie morské prasa. Ani morské, ani prasa. Dlhé, nudné, nedramatické, neromantické. Slovami totálne priblblého a nesymaptického Aliho, bolo mi to fuk, absolútne. Ani príbeh Stephanie to nezachránil, keďže jej postava bola ako celý film. Jediné, čo som všetkým želal, aby šli spoločne nakŕmiť (sebou) tie kosatky, ktoré boli najvýraznejšie a najsympatickejšie z celého 120 minútového potácania sa medzi začiatko a koncom. 5/10(19.1.2014)
Nemôžem si pomôcť, ale úlohy barbarov, vidlákov a buranov sú asi Matthias Schoenaertsovi zrejme šité na mieru! Tento film má podľa mňa neuveriteľný elektirzujúci náboj. Špeciálne sa mi páčila tá šukačka a jak ju zdrapil za ten kýpeť s vykérovaným '' Pravá ''! Ten nápad urobiť z hendikepu dominantú vec je úplne fantastický, si myslím. Dve hodiny zbehli ani neviem ako.(25.11.2012)
Jacques Audiard točí filmy s několikaletými odstupy a to se pak zásadně projevuje na výsledku. Vždy to stojí za to, jde vidět, že si dává pořádně záležet. Na dřeň jsem dlouho odkládal, věděl jsem, že na ten film potřebuji tu správnou náladu. A ta konečně přišla a jsem nadšený. Skvěle napsáno, skvěle zrežírováno, skvěle natočeno. A samozřejmě naprosto úžasně zahráno - u hereckých výkonů Marion Cotillard zažívám filmový orgasmus celkem často a tahle role musí být obsazena tou správnou komplexní herečkou jako je ona. A nepřekvapil mě ani suverénní výkon Matthiase Schoenaertse, jeho postavě je poskytnut možná největší prostor a on se toho zhostil parádně. Jemu doslova ta role sedí jako prdel na hrnec. Jeden z nejrealističtějších filmů, které jsem v poslední době viděl.(25.3.2020)
Veľmi pekný film s veľmi smutnými ľudmi, ktorí k sebe hľadajú cestu. Zaujímavé pozeranie, skvelý zážitok a nezabudnuteľná spomienka. Mám rada filmy Jacquesa Audiarda a nesklamal ani tentoraz. Síce je to opäť raz jeho typický rukopis, ale príbeh je úplne iný ako predošlé. Príbeh filmu veľmi originálny a dobre herecky zvládnutý. Konečne zase raz romantika čo stála za to!!(11.3.2013)
Tak to vyzerá, že na Francúzskych producentov budem musieť zmeniť názor. Po úspešnej odozve z filmu Nedotknuteľní doliahla ku mne ďalšia úspešná dramatická vlna s presvedčivým životopisným spracovaním. Ľahko čitateľný začiatok kde hneď bolo jasné kto komu padne do oka, vystriedali nečakané a úžasne momenty. Vystúpenie kosatiek, bol prvý exkluzívny ťah a druhý keď dokázali ponúknuť sexuálnu scénu medzi ženou bez nôh a jej novým priateľom. Voľba vtiahnuť do poriadne prepleteného uzla zvieratá bolo dobrým odľahčením a tak isto striedanie životných momentov, ktoré raz boli milé, romantické a raz pomaly vyrazili človeku dych, či už to bol tragický úraz mladej ženy, či záverečná nepozornosť nie najlepšieho otca. Posledným oživujúcim doplnením bola návšteva v tanečnom klube s reálnym ozvučením (v tú chvíľu som mal pocit, že som priamo tam). S neznámami hercami sa táto dráma dostala do užšieho výberu náročnejších filmov, ktoré dokážu v človeku vzbudiť niečo nezvyčajné. Za mňa 80%(27.3.2013)
-
Kolečkové křeslo navržené speciálně pro natáčení tohoto filmu mělo speciální prostor pod sedačkou, kam si Marion Cotillard vždy schovala nohy.
(koog)
-
Herečka Marion Cotillard sa zúčastňovala natáčania tejto snímky súčasne s druhou snímkou, a to Návrat Temného rytiera (2012).
(MikaelSVK)
-
Film měl premiéru ne filmovém festivalu v Cannes 2012, kde Marion Cotillard sklidila desetiminutový potlesk publika.
(Terva)
Hogun
Film z kategórie morské prasa. Ani morské, ani prasa. Dlhé, nudné, nedramatické, neromantické. Slovami totálne priblblého a nesymaptického Aliho, bolo mi to fuk, absolútne. Ani príbeh Stephanie to nezachránil, keďže jej postava bola ako celý film. Jediné, čo som všetkým želal, aby šli spoločne nakŕmiť (sebou) tie kosatky, ktoré boli najvýraznejšie a najsympatickejšie z celého 120 minútového potácania sa medzi začiatko a koncom. 5/10(19.1.2014)
sochoking
Nemôžem si pomôcť, ale úlohy barbarov, vidlákov a buranov sú asi Matthias Schoenaertsovi zrejme šité na mieru! Tento film má podľa mňa neuveriteľný elektirzujúci náboj. Špeciálne sa mi páčila tá šukačka a jak ju zdrapil za ten kýpeť s vykérovaným '' Pravá ''! Ten nápad urobiť z hendikepu dominantú vec je úplne fantastický, si myslím. Dve hodiny zbehli ani neviem ako.(25.11.2012)
claudel
Jacques Audiard točí filmy s několikaletými odstupy a to se pak zásadně projevuje na výsledku. Vždy to stojí za to, jde vidět, že si dává pořádně záležet. Na dřeň jsem dlouho odkládal, věděl jsem, že na ten film potřebuji tu správnou náladu. A ta konečně přišla a jsem nadšený. Skvěle napsáno, skvěle zrežírováno, skvěle natočeno. A samozřejmě naprosto úžasně zahráno - u hereckých výkonů Marion Cotillard zažívám filmový orgasmus celkem často a tahle role musí být obsazena tou správnou komplexní herečkou jako je ona. A nepřekvapil mě ani suverénní výkon Matthiase Schoenaertse, jeho postavě je poskytnut možná největší prostor a on se toho zhostil parádně. Jemu doslova ta role sedí jako prdel na hrnec. Jeden z nejrealističtějších filmů, které jsem v poslední době viděl.(25.3.2020)
evulienka3
Veľmi pekný film s veľmi smutnými ľudmi, ktorí k sebe hľadajú cestu. Zaujímavé pozeranie, skvelý zážitok a nezabudnuteľná spomienka. Mám rada filmy Jacquesa Audiarda a nesklamal ani tentoraz. Síce je to opäť raz jeho typický rukopis, ale príbeh je úplne iný ako predošlé. Príbeh filmu veľmi originálny a dobre herecky zvládnutý. Konečne zase raz romantika čo stála za to!!(11.3.2013)
cukorek
Tak to vyzerá, že na Francúzskych producentov budem musieť zmeniť názor. Po úspešnej odozve z filmu Nedotknuteľní doliahla ku mne ďalšia úspešná dramatická vlna s presvedčivým životopisným spracovaním. Ľahko čitateľný začiatok kde hneď bolo jasné kto komu padne do oka, vystriedali nečakané a úžasne momenty. Vystúpenie kosatiek, bol prvý exkluzívny ťah a druhý keď dokázali ponúknuť sexuálnu scénu medzi ženou bez nôh a jej novým priateľom. Voľba vtiahnuť do poriadne prepleteného uzla zvieratá bolo dobrým odľahčením a tak isto striedanie životných momentov, ktoré raz boli milé, romantické a raz pomaly vyrazili človeku dych, či už to bol tragický úraz mladej ženy, či záverečná nepozornosť nie najlepšieho otca. Posledným oživujúcim doplnením bola návšteva v tanečnom klube s reálnym ozvučením (v tú chvíľu som mal pocit, že som priamo tam). S neznámami hercami sa táto dráma dostala do užšieho výberu náročnejších filmov, ktoré dokážu v človeku vzbudiť niečo nezvyčajné. Za mňa 80%(27.3.2013)