poster

Klíčovou dírkou (festivalový název)

  • Kanada

    Keyhole

  • anglický

    Keyhole

Drama / Thriller

Kanada, 2011, 94 min

Režie:

Guy Maddin

Scénář:

Guy Maddin

Hudba:

Jason Staczek

Střih:

John Gurdebeke

Kostýmy:

Heather Neale
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Davered
    *****

    Maddinův styl je vytříběnější s každým dalším filmem. Tentokrát kromě němé klasiky vzdává hold i rané avantgardě a filmu-noir. Totální audio-vizuální orgie. A mimoto - film, ve kterém polonahý duch postaršího muže provádí felaci na obřím zaprášeném penisu trčícím ze zdi, nezaslouží jiné než maximální hodnocení.(25.7.2012)

  • StDavid
    *

    Pokud jste intelektuál nebo to úspěšně předstíráte, pak se vám tenhle film možná bude líbit. Pro ostatní je to svérázná pocta Edu Woodovi. Černobílý film, divné hlášky v divných scénkách, sporné herecké výkony. Ale přiznávám, že po 35 minutách filmu jsem zmáčknul fast forward, tak mi mohlo zásadní poselství uniknout.(15.5.2012)

  • bassator
    odpad!

    47th KARLOVY VARY INTERNATIONAL FILM FESTIVAL 2012 - ANOTHER VIEW - Jiný pohled (Keyhole / KEYHOLE / Klíčovou dírkou) - Z mnou velmi očekávaného filmu se stal jen špatný vtip nebo jak to jinak nazvat (totálním prů.....?)... - 29. 6. 2012 - kino Městské divadlo - Karlovy Vary - 5%(18.7.2012)

  • xxmartinxx
    ***

    Jednak tomu krutě nesvědčí digitální kamera, Maddinův obraz ztratil kus své hrany, jednak je to poněkud uondané a postrádající energii. Jsem rád, že se mi konečně nějaký Maddinův film trochu nelíbil, už to začalo být podezřelé. Kdybych neviděl jediný Maddinův film, asi bych byl spokojený samotnou jinakostí - ale má na kontě zásadně lepší věci. Tohle je moc... normální...(18.4.2018)

  • Davson
    ****

    Psychoanalytik by jistě dokázal mluvit o tomto filmu hodiny a hodiny a rozebírat různé metafory (ty základní jsou jasné - dům coby lidská hlava, labyrint uvnitř domu coby paměť, bažina coby svědomí, duchové coby útržky zašlých vzpomínek atd.), ale já myslím, že lepší je nebrat tento film příliš vážně a užívat si podvratný humor a režisérovu filmařskou ekvilibristiku. Formální stránka je prostě nádherná - skvělá práce se světlem a stíny, brutální střih, netradiční záběry kamery, střídání různých starých i moderní postupů a stylů. Ve výsledku psychoanalytický avantgardní film noir říznutý absurdní komedií. Spousta lidí to zajisté odstřelí coby "blbost pro pseudointelektuály", ale není to nutné, berte ten film s nadsázkou:)(30.6.2012)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace