Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Podnikatel Fred Baron chce spáchat sebevraždu, protože nemá na zaplacení směnek a dluží panu Hallerovi peníze, které s ním prohrál v Lindeho herně. V sebevraždě mu zabrání dobrodruh Ronny a slíbí mu pomoc. V Hallerově vile, kde pátrá po dokumentech, se Ronny seznámí s majitelovou dcerou Evou. Otec ji nutí do sňatku s Lindem, který ho vydírá. Ronny zjistí, že Linde ve své herně vyrábí falešné peníze. Navrhne Baronovi, aby vyhrál peníze tam, kde o ně přišel, a slíbí Hallerovi, že dosáhne toho, aby si Eva nemusela vzít Lindeho. V herně je ale Ronny zajat a uvězněn. Mezitím Ronnyho hledá jeho sluha Valentin u Hallerů a je přepaden komorníkem Josefem. Vše vidí Eva, Valentina osvobodí a oba spěchají do herny. Ta už je obklíčena policií. Lindemu se ale nakonec podaří uprchnout v autě a unést s sebou i Evu. Pronásleduje je Ronny s policií. Evě se podaří bezpečně vyskočit z vozu těsně před havárií. Zjistí se, že Ronny není dobrodruh, ale kapitán tajné policie, který měl zneškodnit penězokaze. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (40)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Český film a noir? To není úplně spojení, které si představíte, když se mluví o tomto žánru. Ale právě film "Krom do tmy" dokazuje, že to možné, je, i když takovým tím klasickým českým způsobem, a tedy s humorem, což je něco, co zrovna u noiru moc nemusím. Ale není to špatné a já jsem rád, že jsem tuhle českou perlu pro sebe objevil. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Pusťte mě.“ - „Hned. Jakmile přestanete křičet.“ - „Já jsem ještě nezačala.“ Obrovsky nevyrovnaný film. Mix žánrů kriminálního a komediálního v tomto případě příliš nefunguje. Jako detektivka vyznívá často spíš lacině (místy přímo béčkově) než kdovíjak napínavě či dokonce chytře. Jakožto komedie funguje Krok do tmy podstatně líp, nechybí řada vtipných dialogových výměn a scének, ale co do zábavnosti jednotlivých postav je to již o něco horší, nejlépe z toho asi vychází tupý Valentin Václava Trégla (vládne scéna s přibíjením peřiny), ačkoliv i on sem tam zaškobrtne. Problém ovšem vidím v hlavním páru. Mandlová působí podivně (v jednu chvíli laškovně naivní, pak najednou suverénní a neohrožená, vzápětí zas jen vláčená), Wanka se mi jevil spíš jako necharismatický, napomádovaný seladon než neohrožený, šarmantní hrdina s nadhledem. A Smolík je ve své roli naprosto nevyužitý. Celkově mi tento kousek vychází na průměr. „Myslili jsme, že již nepřijdete.“ - „Můj manžel měl nějakou důležitou konferenci.“ - „Jo, s mojí paní.“ ()

Reklama

Skuby47 

všechny recenze uživatele

Mile naivní prvorepubliková gangsterka se skvělým Rolfem Wankou v roli lupiče džentlmena, kterou tentokrát bravurně zvládl a to nejen svým zevnějškem, ale kupodivu i herecky. Přes humorné momenty a snaživé herecké výkony působil příběh trochu překombinovaně, což mu ubíralo na napínavosti. Honičky bych zkrátila, unylou Mandlovou bych vyměnila za svižnější Gollovou a bylo by to perfektní. Ale i tak to byl příjemný zážitek. ()

roswelll 

všechny recenze uživatele

Vynikající kriminální komedie v režii Maca Friče s půvabnou Adinou Mandlovou, s rozhodným Rolfem Wankou a úžasně potrhlým Václavem Tréglem. Myslím, že pan Trégl u nás jako první vynalezl styl přikrývek ve stylu Heleny Růžičkové: "To jako, že bych se pod ni vcucla", když ji přitlouká ke své posteli, aby mu jí jeho pán nesebral. ()

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Frič vykročil do tmy odvážně a šikovně, takže do ničeho nenarazil, ani na něj nikdo zpoza rohu nevybafl. Pravda, v některých okamžicích se film jevil poněkud slabší, ztrácel tempo, např. v "postelových" scénách Wanky, Mandlové a Trégla, ale to také může být dáno mou averzí k Adině zvláště v okamžicích, kdy se snaží tvářit roztomile. Škoda také závěru, holt doba tehdy ještě byla pouze moderní, nikoli postmoderní jako teď. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama