Reklama

Reklama

Sekretářka Carla je téměř hluchá. K dorozumění jí vedle naslouchátka pomáhá i schopnost odečítat ze rtů. Přesto je však mezi ní a okolním světem propast a kolegové v práci jsou k ní hrubí. Když jí přidělí asistenta Paula, bývalého vězně, zdá se, že je její potupa završena. Paul jí však překvapivě pomůže dostat se z izolace a ukázat všem, že za něco stojí. Carla mu také na oplátku může prokázat dobré služby svým odečítacím talentem a mezi oběma se pomalu začne vyvíjet pevnější pouto... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (83)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,JAK TO VÍTE?“ … ,,ODEZÍRÁM ZE RTŮ“..... /// … a pak za ucho naslouchadlo si dala. No a když ji všichni srali, tak si ho sundala…Nahluchlá (lehce… lehce…) sekretářka a Vincent, chlápek propuštěnej na podmínku. Oba mají právo na lásku, hledaj si cestičku… až zjistí, že pro některý věci, je jejich spojení přímo smrtící! (ne vole, sex ne!) Romantická krimi, řízlá (psycho?) dramatem… POMALU… POMALU …DOBŘE…ANO…ANO … (no tak schválně…. teď se ukaž blamáž!) Cassel, kterýmu tyhle podezřelý typy jdou parádně a právě jen a jedině von se hodí do takovýhodle nenormálního snímku. Jinak – škoda toho nevyrovnanýho vypravěčskýho tempa! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Na piču slyším. Mám ještě šanci někoho vojebat? (Né vole, sex né….) 2.) Jsem zloděj a hledám parťáka. 3.) Thx za titule ,,fridatom“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Z filmu Čti mi ze rtů se u mě nedostavil blažený pocit spokojenosti. Rozumím, že Jacques Audiard předvedl svůj film jako netradičně vyprávěný kriminální thriller se silnou a nezvykle podanou romantickou linkou. Herecké výkony jsou přesvědčivé a přibližují prožitek. Ale kontinuita je rozháraná, vyjádření je příliš agresivně expresivní a celkový způsob ztvárnění se u mě minul svým předpokládaným účinkem. Mohu se kochat úseky, nikoli konečným celkovým zpracováním. Hlavní postavou je sekretářka Carla (velmi zajímavá Emmanuelle Devos), vyčleněná svou plachosti a postižením na pokraj zájmu. Až prostřednictvím nového zaměstnance se odhodlává k agresivnějšímu prosazování v rámci kapitalistického uspořádání. Hlavní mužskou postavou je propuštěný vězeň Paul (zajímavý Vincent Cassel). Jeho snaha o spořádané začlenění do života je mařena temnou minulostí i svazující přítomností. I on se nerozpakuje využít svou nadřízenou k osobnímu prospěchu. A na základech využívání se rozvíjí vztah, spíše náhodně a díky osamělosti obou outsiderů. Z dalších postav: dravý nováček zločineckého podhoubí a majitel nočního baru Marchand (dobrý Olivier Gourmet), snaživý kurátor se závažným hříchem Masson (pozoruhodný Olivier Perrier), v manželství nespokojená Carlina kamarádka Annie (šarmantní Olivia Bonamy), Carlin slušný nadřízený Morel (Bernard Alane), sžíravě žárlivá Marchandova manželka Josie (Céline Samie), či agresivně prospěchářský Carlin kolega z práce Keller (Pierre Diot). Netradiční kabát kriminálního thrilleru je chvályhodná snaha, ovšem trhliny v kontinuitě času, příběhu, drsného realismu a přirozenosti jsou pro mě hluboké pro uspořádaně úchvatný filmový zážitek. ()

Reklama

sanikope 

všechny recenze uživatele

V prvom zábere si hlavná hrdinka Carla vkladá do ucha pomocné načúvacie zariadenie a viditeľne sa to snaží utajiť pred svojími kolegami v práci. Carla čosi skrýva a nie je to len to že je nepočujúca. Žije si svoj vnútorný svet a mi ho pomaly pohladom kamery máme možnosť odhalovať. A v tom som našiel čaro tejto veľmi divnej (krimi) ľúbostnej romance ktorá rozhodne nedodržiava pravidlá klasických lovestory. Formou akou je Carlinin a Paulov príbeh vyrozprávaný ma úplne odrovnala až som sa prichytil ako obom hrdinom začínam hrozne fandiť a nechcem aby im čokoľvek zlé prišlo do cesty. Po zhliadnutí hodnotím ako jeden z najlepších noir prvej dekády. Plus Vincent Cassel keď ešte hrával vo filmoch s veľkým F kým nezačal točiť tých rôznych eastern europeans alebo úplnych debilkov. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Tem film mě prostě nezačal zajímat. Těžko se mi říká, co je na něm špatně. Sice se mi vizuálně nelíbil, ale to neberu jako chybu, spíš věc vkusu nebo i nálady. Asi na něm není špatně nic, jen mě hezky postaru nebavil. Postavy mě nezajímaly, odhadnutelný děj nestrhnul. Svou roli v tom asi hraje moje celková nedůvěra v současný francouzský film - překonat ji dá asi víc práce. ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Ten příběh by vyzněl lépe v tištěné podobě. Film je totiž dost nepřátelský k delším časovým úsekům, ve kterých se zdánlivě nic neděje, jen se budují vztahy a atmosféra. Jistě, kdyby to Audiard uspěchal, ten závěr by nevyzněl tak silně, na druhou stranu je to přece jen krimi, a i když jde ve všech směrech o nadprůměr (scénář, herecké výkony, kamera společně se zvukem), je to celé takové knižní. Kapitola I, II... Film potřebuje trochu jiný pohled. ()

Galerie (26)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno