Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Bud Spencer a Terence Hill tentokrát v čtyřroli. Zahrají si dva snobské milionáře, které chtějí obrat gangsteři o veškeré jmění, tak rovněž dva ochránce, Kteří se nezaleknou jen tak nějaké pohrůžky a pro ránu nejdou nikdy daleko. Obě dvojice jsou si natolik podobné, že vyděrači až příliš pozdě poznají, s kým mají co do činění. V tu chvíli už počítají ztráty a je jim jasné, že majetek milionářů se na jejich konta stěhovat nebude. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (164)

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Jeden z mých nejoblíbenějších filmů s Budem Spencerem a Terencem Hillem. Možná proto, že jich v něm je dvakrát více než obvykle. Dvojníci jsou plní neodolatelného a často velice dobře vypointovaného humoru, pánové si dvojroli očividně vychutnali (obzvlášť Bud Spencer v závěrečné rvačce, když se coby milionář bojí rozdávat své typické údery). A ta návyková ústřední melodie, které se nemůžu zbavit... Super. "Odvezte nás na letiště, pak se vraťte sem a odvezte nás domů." ()

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Přelomový film, nejen zvuk stereo, ale i obraz. Člověk by čekal, že se zdvojením hlavních hrdinů bude i dvojnásob legrace, což se jaksi nepotvrdilo. Asi by to chtělo natočit komedii Trojníci nebo radši Čtyřníci. Nejcennějším příspěvkem filmu tak zůstává poznání, jak je hudba přínosná. Páč se to nezdá, ale výrazně zesiluje člověku tělo, takový Spencer nedělal celý dny nic jinýho, než hrál na saxofon, takže z čeho jinýho by jeho svaly nabyly ocelový tvrdosti,než z mačkání těch klapek? A propo Spencer, mě vždycky fascinovalo, jak ho ve filmech označovali za děsného obra a siláka, a přitom byl možná menší než Hill, a kromě bříška na něm nic moc velkého nebylo, ruce a nohy normál. Asi v tom hrála roli psychologie, lidi s vousem vypadaj divoce a nebezpečně. Teda až na některý výjimky, třeba hipsteři, ty jsou teda taky nebezpeční, ale jen když je člověk potká na nějaký špinavý ulici, páč mít na sobě nalepený špačky od cigaret od válení se na zemi smíchy fakt není nic příjemnýho. ()

Reklama

Grogan 

všechny recenze uživatele

Hill a Spencer tentokrát museli ztvárnit dvě rozdílné povahy. Kromě svých obvyklých rolí sebejistých chlápků, co nejdou pro ránu daleko, hrají i jejich naprosté protiklady - přecitlivělé a bojácné milionáře. Bitky a hlášky jsou (nepřekvapivě) skvělé. ("Dostanu se přímo k věci, pane Vonder." - "Jo, ten milion.") ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Antonio, vystúp prosím ťa z auta a pozdrav dobrého pána dôstojníka.“ – „Dobrý deň, dobrý pán dôstojník.“ Bud Spencer a Bud Spencer a Terence Hill a Terence Hill v jednom z mojich najobľúbenejších projektov Buda Spencera a Terencea Hilla, z ktorého mi vždy na plecia skočí nálada. Trieštivá bláznivá talianska škola 80. rokov 20. storočia a skvelé akčné scény. Tentokrát sa však výnimočne podaril i pôvabný „zámenný“ scenár; vidieť Hilla a Spencera, jednu z najskúsenejších buddy dvojíc svetovej kinematografie, ako uhihňaných a precitlivených metroseuxálnych papkáčskych horenosov, je na roztečenie pôvabné ("To je letectvo???" - "No, jazdectvo to nebude."). ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Jedna z nejlepších komedií dua Hill/Spencer. Jediné co mi prožitek z filmu kazilo, byl otřesný „přiteplený“ český dabing. Jinak to ovšem byla solidní brazilská jízda, kterou si dosyta užila nejen hlavní dvojka, ale i diváci. Velké množství dobrých hlášek a nezapomenutelných postav (vojáci, šoféři) – to byl velice dobrý základ k natočení dobré komedie. Všudypřítomný humor neztrácel ani na chvíli šťávu, pěkné prostředí, tanečnice i hudba – takže nemám důvod si na nic stěžovat. Jen ten dabing… ()

Galerie (26)

Zajímavosti (13)

  • Mimo Itálie se natáčelo v Brazílii v Riu de Janeiru. (Varan)
  • Během rvačky s falešnými policisty měl Eliot (Terence Hill) ukrást klíče od policejního vozu (Chevrolet Opala z roku 1980). To je vyloučeno, protože na předním sedadle vůbec nebyl a zadní sedadlo je odděleno bezpečnostní mřížkou s malými oky. (ČSFD)
  • Eliot Vance (Terence Hill) omráčí dveřmi od auta prvního falešného policistu, který pak spokojeně usíná na zadním sedadle. Vzápětí se Eliot prosmýkne prostorem zadních sedadel ještě jednou, jako by tam policista už nebyl, ačkoliv z auta očividně nevylezl. Zanedlouho se dotyčný policista probírá vedle auta. (ČSFD)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno