poster

Žárlivost (festivalový název)

  • La jalousie

  • slovenský

    Žiarlivosť

    (festivalový název)
  • anglický

    Jealousy

Drama

Francie / Německo, 2013, 77 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • BarVo
    ****

    Konaniu tej ženštiny som celkom neporozumela. Mať doma Garrela, nepohnem sa odtiaľ. Skôr než príbehom sa film dostáva pod kožu atmosférou, pocitmi, a, áno - tliachaním francúzskych intelektuálov, ak môžem citovať. Rozumiem tým výčitkám, ale na mňa toto všetko v spojení s čiernobielym a minimalistickým prevedením zanechalo dojem.(3.10.2014)

  • hous.enka
    **

    Případ filmu, kdy anotace je mnohem lepší, než celý film. Spoléhala jsem zejména na "pohled dítěte", který se ale nekonal. Dostala čepici, jí polévku, všechno je jí tak nějak buřt. Herecké projevy se mi nelíbily (kradené lízátko - proč? A pak reakce všech tří aktéru, které byly zcela mimo), kamera nepředvedla nic velkolepého a scénář byl slabý jak plátek týnecké šunky. A to tedy velmi slabý. Slabé dvě hvězdičky. (FFF 2014)(24.11.2014)

  • Houdini

    Zlatý Lev - výběr(11.9.2013)

  • ageller
    ****

    Dávám čtyři hvězdičky v rámci Garrelova vlastního vesmíru, jinak by to hodnocení bylo nižší. Když člověk přenese přes srdce nepříjemnou Annu Mouglalis, tak ten film rozhodně není špatnou studií mezilidských vztahů. Hodne také pomáhá krásná klasická černobílá kamera Willyho Kuranta. Je vidět, že je to kameraman Francouzské nové vlny. Česká premiéra na MFF Ostrava Kamera Oko 2014.(15.1.2014)

  • Ligter
    **

    Nevím, jak to Garrel dělá, ale už při druhém filmu mě začíná mírně štvát. Vypadá to totiž, jak kdyby měl z celé kinematografie nakoukané jen filmy francouzské nové vlny. Akorát to, co kdysi fungovalo v rámci pravidel moderny v šedesátých letech zkrátka nefunguje s notným odstupem času teď. Je to taková, na jistotu vsazená, pocta plochosti a prazvláštním nejistotám a motivacím postav. Předně mě ale zaráží fakt, že u vztahového filmu se objevuje taková míra netečnosti. Garrel pohybuje bez empatie figurkami jako po šachovnici. Mimoto mám neblahý dojem, že košatější stopáže by byly bývaly jeho romancím pomohly; přinejmenším by se stihly rozvinout charaktery, které jsou v Žárlivosti jen ledabyle načrtnuty. _ A Garrel není Godard, i celá ta snaha o dějovou eliptičnost vypadá jako přehnaně úpěnlivá snaha o zanechání si nekonvenčního statusu. Je to nejen zkratkovité, ale ve výsledku i banální. A vůbec, dost žen a zbraní: Godard by se tomu stejně vysmál.(25.5.2016)

  • - Hudbu k filmu původně složil John Cale, ale jeho klavírní hudba nakonec použita nebyla. Zastoupil jej nakonec kytarista Jean-Louis Aubert. (urzug)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace