Reklama

Reklama

Chi l'ha vista morire?

Trailer

Obsahy(1)

Kdesi ve Francii je brutálním způsobem zavražděna mladá dívka. Zanedlouho dochází k podobné vraždě, obětí je tentokrát dcera známého sochaře. Zdrcený sochař i se svou manželkou zahajují vlastní vyšetřování a brzy se dostávají vrahovi na stopu. Bestiální šílenec se však rozhodne, že je na čase postarat se o lidi, kteří toho ví už moc. (Chatterer)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (14)

topi 

všechny recenze uživatele

K filmu jsem se dostal přes soundtrack mistra Morriconeho, který je na tom všem to nejlepší. Uhrančivé dívčí sbory vytvářejí nadpozemskou krásu a úžasně ladí s atmosférou tajemných zákoutí Benátek. Tohle je fakt famózní symbióza. Horší už je to bohužel s příběhem, vrah je známý hned zkraje, když kamera zabere detail očí a žádné šokující překvapení se nekoná. Mordy jsou nevýrazné, chybí lepší dramaturgie a moje milovaná Anita Strindberg toho taky moc nepředvede. Škoda, tohle je slabší žlutý zářez v giallovském podsvětí. Za to parádní souznění kamery a hudby dávám o bod navíc. ()

Tsunami_X 

všechny recenze uživatele

Jediné co se dá tomuhle prostinkému giallu přičíst k dobru je občasná fajnová práce se širokoúhlým formátem. Jinak je to příběhová bída, podivně zkratkovité budování napětí, mdlé herecké výkony a hlavně absence pořádných mordů. Pár figurín a atraktivní prostředí s jednou pekelně hot kočkou to v žádném případě nezachrání. ()

Reklama

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Nezvykle mrazivý start. Chladnokrevná vražda malé dívenky za doprovodu úžasně ponurého dětského chorálu dává v naději na nezapomenutelnou podívanou. Bohužel tomu je jenom zpola. Aldo sice umí s pomocí Morriconeho hudby vyvolat příjemné mrazení, ale postupné vsakování monotónně žlutých barev nedává šanci v silnější zážitek. Vraždám chybí nápady nebo explicitnější momenty, opět se hodně kecá a vraha známe díky jedinému detailu očí už po dvaceti minutách. Ústřední dvojice v podání Bonda Lazenbyho a lvice Strindbergové je už však naštěstí v pořádku. Z filmu se tak vyklubalo lehce nadprůměrné giallo s pěknou hudbou a studeným prostředím italských Benátek. ()

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

Šablónovité giallo, kde je jediným odklonom od tých najzákladnejších pravidiel a klišé žánru azda len to, že sa tu vraždia (aj) deti. Inak všetko vrátane vyvrcholenia a motivácií sú ako z počítačom vytvoreného generického gialla. To klišé je ale na filmové plátno prevedené celkom zručne, kamera je príjemná, hudba divoká, ženy krásne, no najmä atmosféra zimných Benátok je očarujúca. To mesto je stvorené pre horory (viď. Anima Persa). ()

StaryMech 

všechny recenze uživatele

Sekvence úvodních titulků slibuje víc, než kolik Ladův žlutovzrušoun úhrnem poskytne : proti Benátkám snímaným s citem pro atmosféru a detail a v projevu sympaticky střídmému Lazenbymu (jedinému jednorázovému z filmových Jamesů Bondů) stojí slabiny scénáře, citová nezúčastněnost tvůrců (tedy pokud neslouží společenskokritickému záměru, mně uniknuvšímu) a nakonec i Morriconeho dětský sbor, který mi potřetí už nezněl tak účinně jako poprvé a pošesté mi obracel oči v sloup. Tím nejpozoruhodnějším na "Kdo viděl, jak umřela ?" pro mě nebyl některý z kladů snímku, nýbrž skutečnost, že se hned v několika podrobnostech shoduje s (o rok mladším !) "Teď se nedívej". Nejde o prvky zásadní, a přece... U režiséra Roegovy velikosti mě něco takového zaskočilo. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama