Reklama

Reklama

Šílenství proutěného košíku

(festivalový název)
  • USA Basket Case
Trailer

Obsahy(1)

New York - zde se nachází špinavý hotel Broslin. Jednoho dne sem zavítá podivný mladý muž, který sebou stále nosí zamčený koš. Do tohoto koše dává maso a povídá si s ním. Co tento koš skrývá za tajemství? Je jasné, že něco v koši žije, ale rozhodně se nejedná o domácího mazlíčka - nýbrž o monstrum, které brzy dostane chuť na nájemníky hotelu. (Chupacabre)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (68)

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Film je riadne trápny, ale on je vo svojej trápnosti i zabavny a niekedy to vyzerá, že len kvôli tomu bol tento film stvorený. Ze serie totálne na všetko a v špatností môže byt i krása a sem tam i bola. Niektoré tie vraždy zaujali, hlavne gore efektnosťou. Monster zrudicka, to bolo to, čo som písal o tej trápnosti. Každí čo si prejde hercov tak zisti, že len asi dvaja hrali vo viacerých filmoch a tak o hereckých talentoch či zručnostiach nemôže byt ani reči. Je to riadna blbostka, ale idem i do jej pokračovaní, rád sa trýznim. Slabé 3*. ()

K.I.N.G. 

všechny recenze uživatele

Tak si představte, že chodíte po světě s košem v náručí, ve kterém máte své zdeformované odříznuté siamské dvojče, které vypadá, jak se zmínili ve filmu, jako rozšláplá chobotnice a pomáháte mu pomstít se všem těm, kteří před lety chtěli jeho smrt, abyste vy mohli žít plnohodnotný život. Něco takového se stalo Duaneovi v tomto bizarním body horroru. Nápad je to jako z mysli samotného Briane Yuzny, avšak triky tu celkem zaostávají a bylo vidět, že do nich nebylo investováno mnoho peněz, a to se podepsalo hlavně na bídném zobrazení vražd. Naopak se tu velice povedlo sloučení komedie a hororu, což se podle mě podaří málokdy a hrozně dobře jsem se bavil. V důsledku vynikající podívaná, těším se na další díly. ()

Reklama

Paldini 

všechny recenze uživatele

Tuto komedii o bratrské lásce si musíte určitě sehnat. Tak úžasné herecké výkony jste již dlouho neviděli. To Vám garantuji. I režisér je ve svém oboru jednička a ukáže užaslému divákovi nejeden nový režisérský nápad. Garantuji vám, že budete žasnout. A co teprve triky. Mistrovské skloubení animace s hraným filmem. Nebo víte co, raději se tomuhle skvostu světové kinematografie vyhněte. ()

topi 

všechny recenze uživatele

Jednička je ze všech dílů nejdramatičtější a zachovává si takovou tu svoji brakovou špinavost, z filmu to úplně sálá. Duane a jeho deformovaný bratr Belial chtějí pomstít svoje násilné oddělení, když byli v mládí siamská dvojčata a vydávají se do New Yorku, aby vyhledali lékaře, kteří se kdysi na jejich oddělení podíleli. Nezapomenutelný je zejména Belialův řev, když páchá vraždy nebo demoluje hotelovej pokoj, to je fakt peklo! ()

Ten Druhy 

všechny recenze uživatele

Veľmi bizardne uchopený príbeh o zlom (oddelenom siamskom) dvojčati, v ktorom sa neustále stupňuje očakávanie, čo sa bude ďalej diať. Nápad je originálny - napätie, gore aj atmosféra sú podmanivé. S prezentáciou netvora sa Henenlotter prezieravo neponáhľa, objaví sa v správnej chvíli ako pomerne desivé prekvapenie. Keď sa však monštrum začne pohybovať po hotelovej izbe, animácia jeho pohybov je sklamaním a je už jasné, že tento horor nemôže technicky konkurovať súčasným. Napriek tomu ide o atraktívny film, ktorý sa odohráva vo veľkomeste aj v zapadákove, v minulosti aj v aktuálnom čase a vyvoláva rôzne emócie od zhnusenia po súcit. Je to taká "strašne" smutná hororová komédia. ()

Galerie (57)

Zajímavosti (9)

  • Celovečerní debut fanouška filmového braku Franka Henenlottera důsledně vychází ze stylu a poetiky jeho milovaných exploatačních filmů, které režisér od dětství vstřebával na slavné newyorské 42nd Street. (Zdroj: Festival otrlého diváka)
  • Na začátku filmu Duane (Kevin Van Hentenryck) vytáhne v hotelu balíček peněz, aby zaplatil za pokoj. Podle režiséra Franka Henenlottera to byl celý rozpočet filmu. (Mol)
  • Bizarní hororová komedie je prvním režisérovým dílem, které se zabývá symbiotickým vztahem mladého muže a monstra. Příšery v Henenlotterových snímcích lze chápat jako zfyzičtění nevědomí hlavních hrdinů (Belial s Duanem telepaticky komunikuje), ovšem nikdy nejde o jednoznačné symboly. Belial, ztvárněný jako gumová figurína rozpohybovaná pomocí stop-motion animace, je stvořením, které vzbuzuje stejnou měrou zděšení jako soucit. Snad právě proto bývá Henenlotterův snímek srovnáván se Spielbergovým E.T. Mimozemšťanem uvedeným do kin ve stejném roce, kde také sledujeme příběh člověka, který před svým okolím ukrývá monstrum, s nímž ho pojí citový vztah. (Zdroj: Festival otrlého diváka)

Reklama

Reklama