Kamera:
Samy InayehHrají:
Aaron Poole, Kenneth Welsh, Daniel Fathers, Kathleen Munroe, Ellen Wong, Mik Byskov, Art Hindle, Evan Stern, Grace Munro, Matthew Kennedy, Amy Groening (více)Obsahy(1)
Počas nočnej zmeny nájde Daniel (Aaron Poole) zraneného chlapa a ihneď sa ho snaží dostať do nemocnice. Tých v okolí nie je mnoho, takže musí využiť tú, ktorá má byť čoskoro uzatvorená. Po príchode na miesto však zisťuje, že pacienti s personálom sa ocitli pod útokom monštier a aj keby chceli uniknúť, čakajú na nich vonku členovia neznámeho kultu s dýkami v rukách. (Marceloo)
(více)Videa (3)
Recenze (188)
[FOD 2017] V tomhle filmu je splácaný všechno, ale do Lovecroftovskýho ponoru do děsu, hrůzy a nicoty to mělo daleko. Spíš mi to koncepčně připomínalo zombie survival lidí uvězněnejch v obchoďáku. Málo komorní, moc vztahové, málo bezútěšné a bohužel to skončilo mnohem líp než bych čekal. Na druhou stranu vizuálně fajn, často s příjemnou atmosférou a ti KKK s černým trojúhelníkem na hlavě vypadali skvěle. ()
Kanadská loupež za černé noci. Nejdříve se odcizí motivy Carpentera (assault na nemocniční okrsek prostřednictvím kultu polokosočtverců či z lidí lezoucí ošklivá věc) a pak proběhne rozkrádačka v pekelných zákoutích Clivea Barkera, úchylných Cronenbergových transformacích a chapadlových Cthulhu motivech. Kladem jsou klasické latexové triky a esprit low-budget hororů z dávných osmdesátek, záporem zmatečný střih a nesympatické postavy v čele s fízlem, který všem okolo doporučuje, aby se zklidnili, ale sám by potřeboval platíčko thorazinu. Autorská dvojice Gillespie, Kostanski by za tuto bohapustou zlodějnu zasloužila potrestat zvýšeným zájmem producentů.. ()
50% Podivná pastiš tři Carpenterů (THE THING, ASSAULT ON PRECINCT 13, PRINCE OF DARKNESS) a HELLRAISERA. Absolutně se mi nepodařilo proniknout filosofickým rámcem celého díla a režijně je to hodně nezvládnuté, především v momentě dramatických scén, které vždy zcela nesmyslně vyústí do podivného sureálného tripu a nikdy tak neudží napětí. Prvních 10 minut bylo slibných, škoda. ()
Tak bohužel musím říct BOHUŽEL. The Void je víc, než cokoli jiného, parádní přehlídka složené pocty hororovým eposům a jejich tvůrcům. Dál je to jen nesoudržný pokus o funkční odpověď na staré klasiky, ale u pokusu to také končí. Oproti traileru na vás ve filmu dýchne docela lofi produkce, což je paradox, protože efekty jsou starej dobrej analog a uvěřitelnost či autentičnost bych s klidem zařadil na začátek devadesátých let. Pokus o atmoféru je solidní, ale celý výsledek kazí děravý scénář, který by byl možná uchopitelnější, kdyby se autoři nesnažili do filmu vměstnat příliš mnoho nesourodých témat nebo se je pokusili více ztmelit a zbytečně neeskalovali otázky, na které ani na konci filmu nedostanem odpovědi. Pokud jde o zdroje inspirace, všichni tam poznáme závan H.P. Lovecrfta, Cliva Barkera a The Thing, která je zastoupena až okatě, ale paradoxně je to nejsilnější část filmu. Nemůžu říct, že jsem zklamán, jen očekávání bylo prostě moc vysoké a dostal jsem zhruba to, co jsem odhadnul. ()
100% béčko, u kterého je po celou dobu vidět, že bylo dělané s láskou a partou nadšenců, kteří sice nedisponují vysokými peněžními prostředky, ale nadšení a nápady mají na rozdávání. Film na mě minimálně první polovinu fungoval na výbornou a všechny ty odkazy na horory 80. let a převážně na Carpentera, jsou pro fandy fajn. Bohužel poslední třetina už se dostane do nepříjemného WTF módu, který vypadá jako úplně jiný film a předchozí nadšení se vytratilo. Pořád se ale jedná o povedený pohled do minulosti, který fanoušky béčkových hororů určitě potěší. ()
Reklama