poster

La ragazza nella nebbia

  • anglický

    The Girl in the Fog

Thriller

Itálie, 2017, 128 min

Režie:

Donato Carrisi

Scénář:

Donato Carrisi

Hudba:

Vito Lo Re

Scénografie:

Tonino Zera
(další profese)
  • Morholt
    ****

    Thriller s jedinou kapkou krve, bez mrtvol či nějakých drastických záběrů a když se to tak vezme kolem a kolem, tak i bez napětí, ale přesto to funguje. Předně se film může pyšnit všudypřítomnou pošmournou atmosférou, kterou je prostoupen snad každý záběr. Pak je tu jednak zajímavé prostředí náboženské komunity a neotřelý je i styl vyšetřování, kdy detektiv výrazně zapojuje média. Jako mínus vidím malý prostor pro spekulace o identitě vraha, což vede k příliš vykonstruovanému vysvětlení a facku by zasloužil Carrisi za samotný závěr. Nicméně jako debut je to výborné. A vlastně nejen jako debut. Jen tak dál. 75%(27.5.2018)

  • stration
    *****

    Strašná kravina! Já tyto filmy strašně nenávidím! Nenávidím twisty a čím víc, tím hůř. Čím větší výmrd s divákem, tím hůř. Čím se víc na konci směju, jak se mnou tvůrci vykývali, tím hůř. Dementní hudba a nesympatičtí herci, kteří vůbec nejsou přirození a přehrávají. Celé to nedávalo smysl a brzo na to celé zapomenu. Nebo je to celé naopak? :-)(12.6.2018)

  • Tejkina
    ***

    Závěr a celé vyprávění příběhu je ve stylu Španělské tvorby, celkové zpracování dobré, ale jak píše uživatelka hazdrova dalo by se s tím ještě pohrát. Nenudila jsem se ale ani chvilku (i přes dlouhou stopáž), příběh byl zajímavý a napínavý. Něco mezi třemi až čtyřmi hvězdičkami. Možná časem hodnocení zvednu, záleží jak dlouho mi snímek zůstane v paměti. :-)(26.4.2018)

  • Flego
    ****

    Taliani sa vydali po stopách severských temných a mysterióznych filmov a výsledok je nadmieru pozitívny. Režisér a scenárista sa predstavil svojim prvým veľkým filmom v dobrom svetle, hoci sa nedokázal vyvarovať príliš silným dôrazom na prekvapivé zvraty, čoho dôsledkom je aj záver filmu. Film rozpráva o podivnom zmiznutí mladej dievčiny v silno veriacej komunite. Detektív Vogel ( Tony Servillo ) používa netradičné prostriedky, jeho metódou je úmyselné angažovanie mediálneho priestoru do vyšetrovania. Navzdory dĺžke snímok nemá hluché miesta, je vyvážený a dostatočne zamotaný s množstvom "slepých uličiek", aby si prišiel na svoje aj inteligentnejší divák. Štvrtý komentár.(18.4.2018)

  • Gilmour93
    ***

    Nutno upozornit, že Jean Reno je zde plesnivý psychiatr, který s gustem loví duhové pstruhy a…hraje vedlejší roli. Tu hlavní zabral italský Armin Mueller-Stahl, který jako policejní inspektor půlku filmu tleská a ve druhé využívá aspektů mediokracie, aby uštval křišťálového profesora literatury.. Rozvláčná krimi pyrenejského typu, která šetří násilím, akcí a de facto i napětím a spoléhá se na to, že se divák soustředí na atmosféru a rozlousknutí případu. No, když u lorda Edmunda Černé zmije kdosi zaklepal u dveří, on řekl: „Baldricku, dveře.“ a sluha Baldrick je přinesl, požadoval po něm, aby to vysvětlení, se kterým přijde, bylo fenomenálně dobré. U Dívky v mlze hlavní pointa fenomenální není, ale obstojí. Ta následující už ovšem vyžaduje jistou dávku velkorysosti. Budu si myslet, že to byly rybářské mušky..(18.7.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace