Režie:
Thomas StuberKamera:
Peter MatjaskoHrají:
Franz Rogowski, Sandra Hüller, Peter Kurth, Andreas Leupold, Michael Specht, Ramona Kunze-Libnow, Henning Peker, Steffen Scheumann, Matthias Brenner (více)VOD (2)
Obsahy(1)
Christian je rváč a muž s pochybnou minulostí, který svým zjevem evokuje pitbulla. Jednu etapu má za sebou, tu druhou začíná jako pomocná síla ve velkoskladu, kde je jeho nejzářivější perspektivou možnost obsluhovat vysokozdvižný vozík. Pro někoho, kdo sotva zvládá svůj vlastní život a vegetuje na sociálním dně, je i tohle velká výzva. Christiana se ujímá veterán Bruno a zasvěcuje ho do mikrokosmu, v němž se žije podle specifických pravidel a ve svérázných bublinách jednotlivých oddělení. Při jedné z pauz potkává Christian prostořekou a okouzlující Marion z oddělení lahůdek. Láska mezi regály je křehká, civilní a realistická romance z místa, kde není vidět na nebe. (Film Europe)
(více)Videa (5)
Recenze (67)
Nemecka kinematografia toho z kvality vyplodila len malo, a dost sa jej vyhybam. Toci tam filmy jedno individuum zvane Uwe Boll, a jeho filmy, to je hruza, v horsom pripade rovno hnoj. Tuna ide o artovy snimok od rezisera Stubera - chlap v sklade, zamiluje sa, chlap len vegetuje zo dna na den, do toho vstupila ona, a film sa roztocil. Laska mala hodne do seba, este aj zivot v casto svojraznych bublinach jednotlivych oddeleni. Obycajne dialogy prevazuju, to dodrzuje aj tento film . 70 % ()
+2* Zdejší trailer mě naladil na tento netradiční snímek odehrávající se ve velkoskladu mezi jeho zaměstnanci. Námět není nijak výrazný, tak jsem čekal od snímku aspoň trochu humoru nebo nadsázku. Bohužel jsem se nedočkal a opravdu je to čisté vztahové drama s romantickou linkou. Ale jak se nakonec ukázalo nezáživné a šedivé pracoviště, tak i personál byl plný šedivých myšek se svými malými šedivými a nezajímavými příběhy. Sice pár jiskřiček naděje se objevilo, ale zase brzo zhaslo, tak optimismus vyprchával. Nemůžu říct, že jsem se výrazně nudil, ale po pár dnech to vyšumělo z hlavy. Film s pomalým vyprávěním se u mě nakonec houpe na hraně 2 a 3 hvězdiček, ale nakonec přiklopil k nižší známce. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 0 /// ATMOSFÉRA: 1 /// TEMPO: 0 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 1 /// ART: 1 /// STYL: 1 /// CASTING: 2 (3*MAX) ] ()
Taky horkosladky ludsky film v ktorom sledujeme pracovnikov skladu v jednom velkom markete. Proste obychanych ludi na tych najnizsich pracovnych prieckach. Cele to prostredie je vykreslene celkom zaujimavo a obcas aj vtipne. Je tu aj nabeh na romanticku liniu, ale velmi okrajovo. S filmom som mal dva problemy. 1. Hlavny hrdina je tak strasne malovravny az to lezie na nervy. 2. Styl akym je film natoceny je taky ten typicky artovy v ktorom minutu sledujeme rutinnu cinnost nejakych pracovnikov, nasledne sa jeden druheho nieco opyta a ten po dlhych sekundach odpovie jednym slovom. To je fakt na zblaznenie a bez pretacania pre mna neznesitelne. Vdaka tomu u mna nefungovali ani niektore emotivne sceny. Ale za jedno pozretie tento zaujimavy film stoji. P.S: Strasne ma rozosmialo, ze pri skoleni pracovnikov pustali legendarny Staplerfahrer Klaus - Der erste Arbeitstag. 6/10. ()
Vzhledem k tomu, že In den Gängen postrádá výraznější příběhový oblouk a celý je sestaven z více či méně provázaných epizod, které se snaží zaujmout jakousi poezií všednosti, tak je vlastně velmi vstřícný vůči divákovi, jenž se může sám rozhodnout, jak film vnímat. Žádné z naznačených témat totiž nepřekřikuje jiné a film nemá žádnou zápornou postavu. Z výběru mezi sledováním skladníkova mikrovesmíru v generické sámošce, přesahovým vnímáním vykořeněných starších chlapů smetených pozdním kapitalismem či pozorováním sondy do šedivé reality světa za mantinely dálnice si vybírám to poslední. Kraj ohavných předměstských domků u rychlostních silnic mezi šedavými poli, parkovišti a logistickými sklady zde působí (navíc v kombinaci s tím, že film se odehrává v období podzim-zima) jako opravdu ta poslední štace všech zúčastněných, z nichž se již nelze vymanit jinam než kamsi do světa filmů Ulricha Siedla či Bély Tarra. ()
Natažené,utahané,depresivně melancholické.Kdo by očekával romantiku tak ten bude čekat marně.Jízda paleťákem a doplňování zboží do regálu je romantice velmi vzdálené.Christian nastoupí jako pracovník do velkoskladu kde ho dají na zaučení ke staršímu pánovi který se jmenuje Bruno a ten ho všechno naučí i řídit elektrický paleťák.Christian se zakouká do vdané Marion která doplňuje sladkosti.Trochu mi tento film připomněl snímek PŘÍBĚHY OBYČEJNÉHO ŠÍLENSTVÍ,kde ale Ivan Trojan ztvárnil většího exota.Škoda že v tomto filmu LÁSKA MEZI REGÁLY neobsadil režisér někoho jako byla Veškrnová,která to ve filmu HOLKY Z PORCELÁNU uměla ve skladu pěkně rozproudit.Konec filmu tu vyšumněl tak nějak do prázdna když se Bruno oběsil a Christiana povýšili na vedoucího nápojů.THE END(naštěstí pro diváka)... ()
Galerie (21)
Zajímavosti (3)
- Celosvětová premiéra proběhla 23. února 2018 na filmovém festivalu v Berlíně. (ČSFD)
- Natáčení probíhalo od 28. února 2017 do 12. dubna 2017 v Německu – konkrétně v Bitterfeldu, Leipzigu, Wittenbergu a Karlsruhe. (ČSFD)
Reklama