Režie:
Thomas StuberKamera:
Peter MatjaskoHrají:
Franz Rogowski, Sandra Hüller, Peter Kurth, Andreas Leupold, Michael Specht, Ramona Kunze-Libnow, Henning Peker, Steffen Scheumann, Matthias Brenner (více)VOD (2)
Obsahy(1)
Christian je rváč a muž s pochybnou minulostí, který svým zjevem evokuje pitbulla. Jednu etapu má za sebou, tu druhou začíná jako pomocná síla ve velkoskladu, kde je jeho nejzářivější perspektivou možnost obsluhovat vysokozdvižný vozík. Pro někoho, kdo sotva zvládá svůj vlastní život a vegetuje na sociálním dně, je i tohle velká výzva. Christiana se ujímá veterán Bruno a zasvěcuje ho do mikrokosmu, v němž se žije podle specifických pravidel a ve svérázných bublinách jednotlivých oddělení. Při jedné z pauz potkává Christian prostořekou a okouzlující Marion z oddělení lahůdek. Láska mezi regály je křehká, civilní a realistická romance z místa, kde není vidět na nebe. (Film Europe)
(více)Videa (5)
Recenze (67)
Natažené,utahané,depresivně melancholické.Kdo by očekával romantiku tak ten bude čekat marně.Jízda paleťákem a doplňování zboží do regálu je romantice velmi vzdálené.Christian nastoupí jako pracovník do velkoskladu kde ho dají na zaučení ke staršímu pánovi který se jmenuje Bruno a ten ho všechno naučí i řídit elektrický paleťák.Christian se zakouká do vdané Marion která doplňuje sladkosti.Trochu mi tento film připomněl snímek PŘÍBĚHY OBYČEJNÉHO ŠÍLENSTVÍ,kde ale Ivan Trojan ztvárnil většího exota.Škoda že v tomto filmu LÁSKA MEZI REGÁLY neobsadil režisér někoho jako byla Veškrnová,která to ve filmu HOLKY Z PORCELÁNU uměla ve skladu pěkně rozproudit.Konec filmu tu vyšumněl tak nějak do prázdna když se Bruno oběsil a Christiana povýšili na vedoucího nápojů.THE END(naštěstí pro diváka)... ()
Láska mezi regály nabízí divákům minimalistický a pozvolna vyprávěný příběh z nejmenovaného velkoskladu, který je zde vyobrazen jako svět sám o sobě - s jednotlivými oblastmi, rozličnými charaktery a "všudypřítomným oceánem". A právě v tomto mikrokosmu se jednoho potkávají nemluvný Christian a prostořeká Marion - dva protiklady, které se podle zákonů fyziky automaticky přitahují. Zaujalo mě zobrazení každodenní rutiny v práci, kde se každý den potkávají lidé, kteří tvoří v podstatě velkou rodinu. I když nejde zrovna o film přeplněný dialogy, tak i přesto mě mnohé scény dostaly i pobavily zcela beze slov. Ve výsledku se u mě film pohybuje mezi čtyřmi a třemi hvězdami, ale za sympatické obsazení a mile podaný a jistým způsobem originálně pojatý příběh v hodnocení přidám. Snímek, jehož kouzlo tkví v uvěřitelných hereckých výkonech a v zobrazení stereotypní každodennosti, ve které se však dá i zamilovat. ()
S přiblblým úsměvem na líci jsem zaujatě sledovala veskrze napínavé tanečky vysokozdvižného vozíku, hierarchii, kterak se k němu dle nepsaných pravidel dorvat, zkoušku zručnosti i westernovsky vypjaté vztahy mezi oddělením tekutin, cukrovinek, mraženýma atd. Určitě neosloví široké publikum, já takové můžu. Pěkná hudba, dobrá kamera, fajn námět. Film o každonoční zboží doplňovací pakárně, tedy o nikdy nekončící činnosti pracujícího, obyčejného člověka, který tu práci vzal z všelijakých životních důvodů. Světe div se, taky má své touhy a plány. Nebo měl. Sympatické, úsměvné, dojemné, komorní, chvílemi málem dokumentární. ()
Vzhledem k tomu, že In den Gängen postrádá výraznější příběhový oblouk a celý je sestaven z více či méně provázaných epizod, které se snaží zaujmout jakousi poezií všednosti, tak je vlastně velmi vstřícný vůči divákovi, jenž se může sám rozhodnout, jak film vnímat. Žádné z naznačených témat totiž nepřekřikuje jiné a film nemá žádnou zápornou postavu. Z výběru mezi sledováním skladníkova mikrovesmíru v generické sámošce, přesahovým vnímáním vykořeněných starších chlapů smetených pozdním kapitalismem či pozorováním sondy do šedivé reality světa za mantinely dálnice si vybírám to poslední. Kraj ohavných předměstských domků u rychlostních silnic mezi šedavými poli, parkovišti a logistickými sklady zde působí (navíc v kombinaci s tím, že film se odehrává v období podzim-zima) jako opravdu ta poslední štace všech zúčastněných, z nichž se již nelze vymanit jinam než kamsi do světa filmů Ulricha Siedla či Bély Tarra. ()
Nádherný, intimně originální příběh, která staví na jedinečnosti postav i prostředí ve kterým se příběh odehrává. Počáteční komediální scény s ještěrkama mě připoměli éru němých grotesek, tulák Charlie by si tady pošmák. Ovšem bylo by velkou chybu dávat filmu žánrovou škatulku, život jí taky nemá a tenhle svět ve světě měl v sobě, radost, bolest, osamění, lidskost, přátelství, tajemství a hlavně cit. Herci svým civilním, přirozeným hereckým projevem dali všem postavám velmi sympatickou existenci mezi regály. ()
Galerie (21)
Zajímavosti (3)
- Natáčení probíhalo od 28. února 2017 do 12. dubna 2017 v Německu – konkrétně v Bitterfeldu, Leipzigu, Wittenbergu a Karlsruhe. (ČSFD)
- Celosvětová premiéra proběhla 23. února 2018 na filmovém festivalu v Berlíně. (ČSFD)
Reklama