poster

Blood Machines (festivalový název)

  • USA

    Blood Machines

Sci-Fi

USA, 2019, 50 min

Kamera:

Philip Lozano

Scénografie:

Julien Richard
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ledzepfan
    **

    No, tak sorry, ale tuhle přehajpovanou slátaninu fakt nežeru.. On je totiž velký rozdíl mezi retro vizí a upachtěnou, pozérskou snahou o jakože cool efekt.. Barvičky, omalovánky, tupé a bezradné vršení povětšinou jalových obrazů a ve výsledku nic.. Žádné vzrůšo, žádné napětí, fascinace, inspirace.. Věci jako Kung Fury mají aspoň nadhled.. Tohle se tváří tak artově a vážně, že tomu má člověk chuť vlepit facku.... Pokud jde o hudbu Carpenter Brut, tak to rozhodně taky není žádná sláva.. Normální synthwaveovské bahno, kterého je všude plno.. Kam se to hrabe na strohou syrovost not Johna Carpentera kterému to ukradlo zvučné jméno.. Kam se to hrabe na soundtracky k filmům Panose cosmatose (který mimochodem narozdíl od tady těch dvou patlalů, má vizi a ví jak jí uchopit..)..(24.7.2020)

  • xzajox
    ****

    Nedá sa to nazvať inak ako videoklip s náznakom príbehu. Ak patríte k milovníkom SynthWave, DarkWave, ak sa vyžívate v svetelných efektoch (aj na privátnych miestach), máte radi pohľad na ženské prsia (veľa maličkých a nakoniec jedny gigantické), ak vám nie je zle z predstavy sexu so strojom, prípadne ak ste na strane boja za rovnoprávnosť žien, mali by ste zvážiť pozrieť si to aspoň s pretáčaním. Dej tu nie je skoro žiadny, a aj ten, čo je, nedáva veľký zmysel, herci teda nemusia veľa hrať, a nemajú veľmi čo pokaziť. Úžasná je tu atmosféra, distopická až humusná budúcnosť, naháňanie holého zadku vesmírom, krvácajúce stroje a ich pomsta. Dáva Vám to zmysel? Ani mne, ale užil som si to. Nezdravá uletená audiovizuálna synth-emócia. 76% - 4*(13.6.2020)

  • sheen
    ****

    Klobouk dolů před Sethem Ickermanem a jeho týmem, za vybrané peníze z Kickstarteru natočili film s úžasným audiem a hlavně vizuálem, který mě neskutečně bavil. Audio vizuál sice předčil příběh na plné čáře, nic jiného jsem ani nečekal. Film vyloženě pro úzkou skupinu lidí. [Kino Lucerna Future Gate Festival 2020](31.1.2020)

  • warrenur
    ****

    Kozmicka opera s nadhernym vizualom rokov 80-tych a lubivou pracou s kamerou. Takisto sa mi pacili songy od Carpenter Brut. Mal som od nich jeden electro-synth na disku a netusil, ze spravili tak paradny soundtrack i k tejto kratuckej 3oj-dielnej serii. Odporucam ich paradny videoclip k Turbo Killer. Francuzska Joëlle Berckmans ako Mima - "duch stroja", britka Elisa Lasowski ako "shamanka" Correy a dalsia francuzska Noémie Stevens ako Tracy potesili oko. ;) Okrem Correy prakticky dialogy viedli iba muzske posadky. :) Kym zensku cast "dialogov" zastresuju detaily na ich paradne sexy postavy. Moze byt. ;) V zavere potom podla imdb neboli nahate kocky "klonovane softom", ale skutocne herecky a modelky. Nadhera - zeny su centrom vesmiru. :) Odporucam si vyhladat na youtube video s akym odhodlanim, zapalom a nizkym rozpoctom do toho kvantum ludi slo.(26.9.2020)

  • DaViD´82
    ***

    #MeToo goes to (synthwave) eighties space. Dokud režijní duo sází čistě na (ne)Carpiho a vizuál, tak to funguje. Mnohdy to má dokonce nebývalé grády. Ostatně jako v jedničce. Jenomže s nabobtnáním stopáže přichází i snaha o zaramování do jakože pojetí sci-fi osmdesátkového echt VHS béčka; tedy včetně (ne)děje, (ne)dialogů, (ne)hrajících (ne)herců apod. A v ukočírování těchto aspektů jsou Ickermani zcela bezradní až nechtěně směšní.(1.2.2020)