Režie:
Vincenzo NataliScénář:
Vincenzo NataliKamera:
Craig WrobleskiHrají:
Laysla De Oliveira, Avery Whitted, Patrick Wilson, Rachel Wilson, Harrison Gilbertson, Will Buie Jr., Tiffany HelmVOD (1)
Obsahy(3)
Těhotná žena a její bratr zaslechnou volání o pomoc. Vydají se za chlapeckým hlasem do travnatého lánu, jen aby zjistili, že možná není cesty zpět. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (239)
Je všeobecně známý a smutný fuckt, že Štefanovi zvlhnul prach a došla invence, patocharaktery i pointy někdy v roce 1996. A od té doby už jen v podstatě vykrádá sám sebe a vykrmuje své už tak vyžrané prasátko nakladateli povinovanými grafomanskými recykláty, které jsou sice sem tam v několika detailech docela atmosférické, nicméně jako celek stojí za vyližklauna. V těch detailech se již pravidelně senilně zacykluje, a když pak neví, kundy z toho maglajzu ven, prostě tam napálí nějaké lidské mysli nepochopitelné ufony, obskurně porušené fyzikální zákony či ultrajeblé supernaturály, nebo se na to úplně vysere, vysměje se za pár mega čtenáři/divákovi do xichtu a s gustem jej nechá hledat v hovně nestrávené zbytky kukuřice. A tento rádoby myslomrd typu „Kolik stojí deset šutrů, když jeden stojí v širém poli?“, u kterého radši ani nezačínejte honit mozek, protože skončíte se zauzlovanou míchou, a do trávy pro sichr lezte pouze na trávě, jen potvrzuje onen krutě upadající standard. Námětově hybrid Tomáše Klepáče (tentokráte na hlavu) a Kukuřičných dětí (předčasně potracených) v krásně natočené a solidně strašidelné megatrávě, který startuje velmi nadějně, ovšem po čtyřiceti minutách vámi začne zmítat kompulzivní nutkání poslat tam kombajn, ať už to, kurva, konečně z gruntu zplanýruje i se všemi těmi prvoplánově debilními ohýbači časoprostoru, no a při závěrečných titulcích máte chuť tu mlátičku otočit směrem na Maine a nechat ji namlít Královskou sekanou, aby už vás příště neměl kdo okrádat o čas. ()
King, Natali a jejich netflixácká variace na Kukuřičné děti/Kostku. Zpočátku to baví odhalováním pravidel, podle kterých funguje zlověstné pole vysoké trávy-vězení žijící vlastním životem, ale bloumání trávou a časoprostorovými smyčkami a pořvávání nezajímavých postav záhy unaví a závěrečná čtvrtina je tragická. ()
Výchozí premisa je ve své jednoduchosti naprosto geniální (mrazivá iracionalita obyčejného pole které láká, vláká a už nepustí..) a první cca čtvrtina filmu je díky tomu fakt poutavá.. Potom to ale zachce mít ambici být sofistikované a paradoxní a mythologické a blablabla a každou další minutou mě to tak zajímalo méně a méně... Ještě v průběhu tam bliklo pár fajn momentů, ale jinak pruda... Takže za 3 s odřenýma ušina.. ()
další KIngovka a pro mě další kousek,který jen podtrhl to proč filmy podle jeho knížek/scénářů nepatří zrovna mezi moje oblíbené.Zhruba do poloviny tomu sice nechybí atmosféra a zajímalo mě co se děje a proč se to děje,ale pak se to z ničeho nic zvrhne v tak extrémní haluz,že vůbec netuším co tím chtěla tráva říct a ani nemám tendenci se na to podívat znova abych to zjistil.U Kingovek mám čestné výjimky na které se vždycky rád podívám znova,ale vysoká tráva mezi ně patřit nebude...50% ()
Nevedel som si predstaviť, ako môže vyzerať horor, ktorý je v podstate celý o tom, že sa ľudia stratili vo veľkej tráve. Spočiatku to na moje prekvapenie fungovalo, ale postupom času som si uvedomil, že tvorcovia nemajú do detailov premyslenú mytológiu, a tak na záver nezostalo nič iné, než celkom atmosferický mišmaš. ()
Galerie (5)
Photo © Copperheart Entertainment
Zajímavosti (3)
- Píseň, kterou ve filmu několikrát zpívá Ross (Patrick Wilson) a která také hraje v závěrečných titulcích, nese název „Midnight Special“ a je od skupiny Creedence Clearwater Revival. (Matared)
- Velká část byla natočena v Kanadě a pole se nachází poblíž bowlingové dráhy, kterou můžeme ve filmu vidět. Kostel byl postavený pouze pro film. (Kudly4)
- Natáčelo se od 24. července do 12. září 2018 v Torontu (Ontario, Kanada). (BMW12)
Reklama