poster

Odia il prossimo tuo

  • USA

    Hate Thy Neighbor

Western

Itálie, 1968

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Martin741
    ****

    No konecne tu nevidim komentar Karla Chrochta /Karlos80/ alebo mne odporneho Radka Katrlika. Ako vzdy LiVentura napise nieco ako "kvalitka, skvele, vyborny zpev a ustredni melodie", no, bieda. Komentare Liventuru teda nejak extra nemusim, a dlho u mna nebude v oblubenych. Dobre pise - a tymto im robim reklamu uzivatelia Tron, T2, Radek99 a Snorlax.Kadaka velmi nemusim, lebo mu nerozumiem, Verbal je este stale vtipny, ale jaxi mu dochadza invencia. Takze rezisera Ferdinanda Baldiho /Karambol 1 a 2 - nehrali tam Spencer a Hill, ale ich dvojnici Paul L. Kovac a tusim Kantafora/ som dlho nepoznal a na zaklade uz spomenutych filmov som sa jeho reziserskej tvorbe vyhybal. Chyba! Suverenne najlepsi film Baldiho, vyborne tempo, ide o mapu, ale nebudem prezradzat dejovu liniu. Iste, postavy nekonaju vzdy logicky, ale s tym som sa stretol uz aj v realnom zivote - a dotycny mi povedal, ze ma na to pravo! Takze ze vyraznu chybu to nejak extra nepovazujem. Skor prevladaju pozitiva - slusne tempo, ktore nenudi, krasne exteriery, vyborne dialogy. Z hercov som poznal len Dzordza VychodnehoMuza /Hruza na Jevisti 1987, Keoma/ , ale ten to tahal na urovni. Fakt, nuda u mna nehrozila, bavil som sa vyborne, perfektna scena s lanom a krysami : 77 %(10.10.2017)

  • PetrPan
    **

    Tohle se Baldimu příliš nepovedlo. Hlavní klaďas byl nevýrazný nýmand bez osobnosti a scénář měl o vagón rybího tuku Fischtranu míň než tomu bývá obvykle, zejména scéna záchrany odsouzeného Eastmana či finální zúčtování s padouchem Frankem stojí za to. Kladem jsou oba záporáci Horst Frank i George Eastman , tradičně dobrý hudební motiv a ozvláštnění v podobě netradičních zápasů ne nepodobných gladiátorským. Ale koukám, že tu nepíšu nic nového, no jo i takové dny jsou. Snad jen to hodnocení bude trochu tvrdší, protože na tyhle špagety jsem měl vážně chuť, ale tenhle recept stál za ..... ( tečkuji hovno).(19.11.2013)

  • Mariin
    ***

    Další italský spaghetti, stavějící primitivně pouze na ukazování násilí, s výmluvným názvem "Nenáviď bližního svého". Kromě akčního spádu jsem zde žádné kvality nenašel. Některé okamžiky naprosto absurdní, nelogické (např. největší grázl začíná znásilňovat Peggy, přijde další grázl, namíří na něj pistoli a poručí mu, aby už šel apod.). O Baldim svědčí i jeho "Slepý pistolník"...(1.5.2013)

  • Tormentor665
    ***

    Slabší Baldiho kousek, kterému dává punc koukatelnosti fungující a osvědčené duo záporáků Frank-Eastman. Kdyby hlavní kladný hrdina ve filmu chyběl, nikdo by toho nelitoval, což svědčí přinejmenším o velmi špatném scénáři. Brutality snímek obsahuje dost, ale je celkově nezajímavá (až na ty gladiátorské zápasy). 60%(27.1.2014)

  • odpadlik123
    ****

    Jak vypadá film, který zcela táhnou záporáci? Takhle. Skupina, která si říká "kladná", tu nestojí za zlámanou grešli. Hlavní meloun (Spiros Focás) jde celý film po dobrodruhu Garym (George Eastman) kvůli pomstě, pročež se v průběhu filmu dozvídáme (ale nikomu na tom nesejde), že hrdinův odstřelený bratr byl hledaný desperát a Garry by tudíž měl namísto oprátky spíš inkasovat odměnu za hledaného a mimochodem, meloun chce beztak mapu, aby si mohl zlaté doly ukrást pro sebe. Tato necharismatická a vrcholně nesympatická skupina (a snad nejhorší v dějinách špaget) čítající zcela neprůstřelného melouna, jehož rozpůlení dubové stoličky o vlastní hlavu nemůže v nejmenším vyvést z konceptu (a hochem oslovován strýček Ken, brr), jeho dívku (teta Peggy), rakváře hrajícího k ubíjení Eastmana se stupidním výrazem na tahací harmoniku, sladkého osiřelého hocha a všechny okolo včetně doktora či soudce, jejichž výkony působí zcela ochotnicky a dialogy typu stěžování, jak je tlačí boty, také moc nepřidají. Ale dva muži jdoucí po mapě ke zlatu přes mrtvoly (naštěstí), přičemž Horst jako obvykle sofistikovaný úskočný podrazák a George méně sofistikovaný a zjevně parádně se bavící férový gauner, zachraňují zcela všechno, každou scénu a každičkou chvilku svým výkonem, druhý jmenovaný až na hranici komedie. Scéna ve stodole je pak úžasným koncertem a ukázkou, kterak budí úhlavní tupý meloun před Garym respekt. Kdyby nebyl Horst zase takový křivák, mohli spojit síly a klaďákům namlít řádně hubu. Georgíkův stylový odchod ze scény, Horstův už méně a vražedný závěr, přesto to skautík George vytáhl na parádní podívanou. A že jeho lehce přehnanou náklonnost klaďákova dívka zcela odmítá…nepochopitelné. Inu, když radši melouny.(5.2.2013)