Recenze (392)
Okamžik záblesku (1984)
Jeden z prvých amerických filmov, čo som videl v kine. Vidieť po rokoch nebolo vôbec zlé - byť pohraničným šerifom jazdiacim na džípe má stále svoje grády. Thriller je to v pohode, so zaujímavým castingom a príjemnou hudbou. Ešte stále si pamätám ako nás deti bralo predstavovať si brázdiť púšť s kvérom a slnečnými okuliarmi. Pre socíkovskú mládež v dedinskom kine toto bolo najviac po piči.
Podivní (2010)
Začne to výborne, ale postupne sa nabaľuje jedno klyšé na druhé a predvýdateľnosť je tu skurvená... poslednú tretinu so už viac-menej odnudil.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Smutné.
Magnum Force (1973)
Najlepší z piatich filmov s Dirty Harrym - Clint v životnej forme, Schifrin detto, atmosféra San Franciska a 70s, drsné a pritom funky. Made my day.
Obojek (1991)
Béčko v najlepšej forme s Rutgerom Hauerom, ktorý je vždy v najlepšej forme, čiže aj tu.
Kancl (2001) (seriál)
Za 31 rokov života som nevidel nič kvalitnejšie, čo vzišlo z televízie (alebo si to už iba nepamätám.)
Od soumraku do úsvitu 2 (1999)
Lepsie nez som cakal, a velmi vtipne.
Temná polovina (1993)
romero je vo forme. jedna z najpresnejších adaptácií kinga. neprávom prehliadaný film. skvelá kamera a hudba. napínavé a temné, a pritom zábavné. hutton v dvojroli viac než presný. praktické efekty nemajú chybu, poteší kvalitná CGI tesne po T2. odsýpa svižne. veľa detailov pre pozorných. chce to stroj času a vidieť v kine.
Mrtvý sníh (2009)
Kolko vela slubovala premisa, take velke bolo sklamanie. Slusne gore a nenapadite lakacky nezachrania biednu reziu a scenar..
Netvor (1985)
Klaus Kinski papá sandwich!