Recenze (175)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Lucas perfektním způsobem dokázal uzavřít hexalogii. Mě osobně se tento díl líbil nejvíce ze všech STAR WARS. Efekty, kamera, střihy... prostě dokonalé dílko a není pochyb o pěti hvězdičkách.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Ani 2.série neztratila na přitažlivosti
3:15 zemřeš (2005)
Jeden z mála filmů, při němž jsem se bál oz začátku až do konce.
40 let panic (2005)
Přijemná podívaná, neokoukaný žánr.
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (pořad)
Věřím, že jsou lidé, kteří mají podobné schopnosti a podle mne to nahrané není. I když některé věci se i mě zdají moc. Přesto je pořad zajímavý a mohu jej doporučit.
Eurotrip (2004)
Teen komedie mám rád a i když je to více méně slátanina (Bratislava:-))) apod.) dalo se na to koukat a navíc pěkný holky:-)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
První dva díly se mi líbily více.
Konec snění (2004)
Vazbič´s rating RULEZZZZZ
Láska na hlídání (2004)
Nebýt Katie Holmes, asi bych se na podobný film vůbec nepodíval.
Million Dollar Baby (2004)
Úžasně zpracované