Recenze (324)
Jídlo (1992)
A tohle má 89% proč? Můj první a zároveň poslední film od Švankmajera.
Spojenec (2006)
... aneb jak to dva černí policisté natřou všem zlým bělochům. :-)
Dragon Age: Blood Mage no seisen (2012)
Film pro fanoušky hry Dragon Age (ostatní nebudou zřejmě chápat některé věci a budou je jen považovat za hloupost scénáristy). Svižné, perfektně odkazující na hru a animace mi sedla. "The righteous stand before the darkness, and the Maker shall guide their hand!"
Muži v černém 3 (2012)
Nostalgie funguje, ale dobrá půlka filmu je nudná, což vzhledem k předchozím dílům je nepříjemné překvapení.
Drive (2011)
Tohle je tak .. já nevím ... prostě plný počet bez váhání.
Vetřelci (1986)
Dokonale hláškující mariňáci v atmosféře strachu za doprovodu zvuku Smart gunu. Nejlepší díl série, bezpochyby.
Tři dny ke svobodě (2010)
Nečekal jsem, že ten film skončí tak, jak jsem čekal.
Speciální jednotka (2011)
Co udělám, když ležím ukrytý a jde na mě nepřítel? Samozřejmě nečekám, až bude na dostřel, ale vstanu a jdu mu naproti, jak jinak. A jako sniper když postřelím druhého snipera, pochopitelně ho nedodělám, ale rozeběhnu se si lehnout jinam, aby měl taky čas po mně vystřelit na oplátku.
Diktátor (2012)
Diktátor jednoduše splnil mé očekávání.
Red Faction: Počátek (2011) (TV film)
Ty příšerné efekty jsou sice neodpustitelné, ale já jsem do toho vlastně šel s tím, že mě něco takového čeká. Atmosféra docela ušla, hérečky zvolili hezký, ale ten zbytek opravdu nic moc. Aspoň jsem si zavzpomínal na hru :-).