Recenze (324)
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Čtyři hvězdičky za seriál jako celek a jedna k tomu za super hlášky T'Pol a Tuckera. :-)
Fallout: Nuka Break (2011)
Ale jo, nebylo to nejhorší. Falloutovskou atmosféru se povedlo převést do filmového zpracování, i když samozřejmě na tomhle filmečku je vidět, že jde o amatérský pokus. Doufám, že se dožiju i nějakého profesionálního celovečerního zpracování téhle hry, která je určitě jedna z nejlepších vůbec.
Svéráz národního lovu (1995)
Vysoké hodnocení tohoto filmu je pro mě zřejmě tou největší záhadou na ČSFD.
Splice (2009)
Mně každá scéna s Dren přišla nechutná, nemůžu si pomoct. Víc než kdejaký horor. Otázkou je, jestli to je plus nebo mínus. Každopádně film i jako celek mi tak úplně nesednul.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Voyager jsem miloval. V tu dobu mě zaujaly hlavně lepší efekty oproti papundeklovým předchůdcům. Nejlepší postavy: Sedmá z devíti a královna Borgů .. mňam :-)
Ve jménu krále (2007)
Když já jsem se u toho ani na chvilku nenudil a toho si vždycky u filmů cením. Dobře, pár divných chvilek a střihů to mělo, ale znám horší filmy, hodně horších filmů.
Pohřben zaživa (2010)
Jeden z filmů, u kterého se člověk ani na vtěřinku nenudí.
Děcka jsou v pohodě (2010)
Tak jsem koukal na film a čekal kdy už to jako začne. Ale ono nějak nic nezačalo.
City Island (2009)
Miluju komedie, kde se celá rodina sejde u večeře a všichni se hádají a hláškují. :-) .. Tohle je určitě jeden z filmů, který budu doporučovat všem.
Babylon A.D. (2008)
Nebýt podivného konce, tak bych s klidem hodnocení i zvýšil.