Recenze (275)
Baby Boom (1987)
Samozřejmě, že naprosto nejde o nic originálního, ale kouknutelný to je .
Zdrojový kód (2011)
Bohužel nic moc konec, v němž některý věci nehrajou, jinak ale pěkný kino. Ovšem domů pořizovat nebudu ani náhodou.
Emma (1996)
na jedno kouknutí to jde
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Víc než jednou opravdu nemusím.
Zelený sršeň (2011)
Báječná, vtipná, svižná zábava se spoustou humoru.
Nezničitelní (1960)
Musím uznat, že ani jako skalnímu fanouškovi Audrey se mi to nelíbilo. Je to křečovité, neuvěřitelné a nezábavné.
Opravdová kuráž (2010)
Vynikající film, výborní herci, příběh. Matta jsem nepoznala dokonce :-)
Poklad z Yankee Zephyru (1981)
Výborný.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Skvělý film, úžasní herci, bezva hudba.
Čarodějky (1998) (seriál)
Mno překvapení příběhu se nekoná, trošku unylé hlavní představitelky. Možné v těžké opilosti by mohlo se jednat o zábavu. :-)