Recenze (275)
Ženy v pokušení (2010)
Určitě koukatelné, Balzerová roztomilá. Nicméně konec na mě příliš unylej.
Hledám Amy (1997)
Netradiční a místy zábavné, jako celek ale zdlouhavé a spád příběhu za hláškami pokulhává. Na svižnost Dogma ani náhodou nemá.
Kill Bill 2 (2004)
lepší než jednička a o hodně
Terminator Salvation (2009)
Tak za terminátora je nutno dát hvězdičky, jen kdyby to nemělo ten přespříliš americký konec.
Večer tříkrálový (1996)
Opravdu báječné, herci, příběh. Příjemné pobavení s klasickým příběhem.
Hvězdný prach (2007)
Já zbožňuju knížky Gaimana a tohle je opravdu dobré zpracování týhle gaimanovy pohádky.
Nestanu se tvojí ženou (2007)
Docela zábava, k žehlení vysloveně doporučuju.
Tajemný let (2005)
Není to špatné, napínavost nelze upřít.
Maverick (1994)
Opravdu velice příjemná zábava Jodie roztomilá, co to jde.
Policajt ze školky (1990)
Nečekat bombu a pak to není k zahození komedie.