Recenze (681)
Odvaha pod palbou (1996)
Vynikající. Zapadlý klenot, řekl bych. Kdo není tupec a ignorant a v životě něco už zažil, tomu by se to mělo dost líbit.
Cesta do Vídně a zpátky (2007) (TV film)
Blbky/děvky a WTF konec. Ale přitom dívat se rozhodně dalo.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Super podívaná, po Hopkinsově odchodu ze scény tomu najednou došel dech, až na úplný závěr se zase chytil. Záporačka nakonec směšně slabá, nejsou nápady po x-tém dílu, není o čem. Když je to mistrně efektní pro oko, dá se dívat na cokoliv.
Duch ve stroji (2017)
Ale jo, myslím že to má potenciál na zrání. Doba k něčemu takovému spěje.
Zpověď královny střední školy (2004)
Lindsay Lohan & Megan Fox v jednom filmu?😜
Thor: Ragnarok (2017)
První projekce se mi moc nelíbila, no s odstupem času se to při druhé zlepšilo.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Průšvih. Cpt. Am. Civil War dobrý a těšil jsem se na nového, vtipného Spideho. Ten je sice vtipný ale film nudný a záporák slabý. Tohle znovu vidět nemá smysl. Stěží jsme se dodívali. Světlé momenty s Iron Manem.
Predátor: Evoluce (2018)
Veeeeelký špatný! Nejhorší!
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Strašné
Vesmír mezi námi (2017)
Pro děcka. Hrozné :-D.