Recenze (681)
Koruna (2016) (seriál)
Co je tady zarážející, je fakt, že lidi vysoko cenní překrucování skutečnosti, lhaní, zřejmě bez jakékoliv znalosti daného téma, pouze konzumují předložené efektivní dílo bez kritického myšlení. S takovým přístupem jsme v prdeli.
V síti (2020)
U tohoto není absolutně potřeba nějakých uměleckých žvástů, jde o ten obsah.
Nabarvené ptáče (2019)
Zpočátku to bylo hodně těžké, u toho vydržet. Nevzdal jsem to. Bez debat je to mimořádný počin. Habrmanův mlýn, Katyně, tohle, všechno je to stejné, zvěrstva váky. Tady je to nejbrutálnější. Co hrdina prožil, to rozum nebere. Uměleckost z toho číší možná až příliš, ale je to prostě nářez, co vám ukáže, jak se asi žilo v méně civilizovaných koutech v době 2. sv. války. Tleskám a budu doporučovat, kudy budu chodit.
Hlasy (2020)
Nic nového ALE zdařilé strašící scény. Na dnešní dobu úctyhodný výkon. Potěšilo.
Děsivé dědictví (2018)
Takhle prosím ano. Není to vlastně nic nového, ale po vládě všech těch conjuringů se tady na to jde trochu jinak, zejména co se budování atmosféry a mystična týče a ve výsledku je to nářez jako prase! Užil jsem si. Mimořádné.
Wonder Woman 1984 (2020)
Pěkné myšlenky ale zpracování je to dlouhé a nezáživné. Nevím co druhá projekce, jestli někdy bude.
Neviditelný (2020)
Z takových blbostí jsem už vyrostl. Dlouhé záběry na NIC po dvě hodiny. Překvapivá scéna při večeři se sestrou. Divné, neuvěřitelné.
Bloody Hell (2020)
Něco na tom je ale je to takové divné.
Thelma (2017)
Asi si to dlouho pamatovat nebudu.
Sviňa (2020)
Film má zajímavé... kozy.