Poslední recenze (489)
Coco (2017)
Pekne, hlavne celkom originalny rodinny pribeh, spojeny s tym uprimne peknym mexickym sviatkom. Aj ked trochu predvidatelne, tak vesele, farebne, nenudi, s peknou myslienkou. [#16/2018]
Noční hra (2018)
Dost v pohode komedia, jedna z tych lepsich, i ked uplne ma nezabila. Ale kosil som sa riadne na akoze hororovych scenach so skvelym Jesse Plemons-om (inak mrte mi pripominal Matt Damon-a). Urcite fajn na kuknutie. [#15/2018]
Rudá volavka (2018)
Dako som si pri tomto filme uvedomil, ze nie som uplne na spionske filmy. Okrem Bourne-a, samozrejme :) Rozbeh je slusny, aj 'akademia' volaviek, a celkovo pribeh je vpohode (i ked trochu si pomaha erotickymi scenami), ale mozno aj dlzka sposobila, ze k zaveru ma to uz nedokazalo uplne bavit. Akoze pamatam si niektore zaujimave scenky, ale ako celok mi to skor vysumelo z hlavy. [#14/2018]