Recenze (1 157)
Finch (2021)
Pěkná post-apo pohádka. Trochu kýč, trochu předvídatelný, trochu Wall-E, trochu Já legenda, ale zato hezky natočený, ohudebněný, zahraný a pohodkově se na to kouká.
Ulička přízraků (2021)
Dvě a půl hodiny slintání.
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Je tam hrozně moc scénáristickejch blbostí, ale celý je to tak krásné upřímný, srdcový a zábavný, že pod čtyři jít nemůžu. No a slabší pátou dávám za božskou westernovou scénu mezi šerifem a nájemným lovcem.
Cesta (1971)
Jak by řekl Sapík: "Total natura."
Mamka a taťka (2017)
Bizárek o krizi rodičovský identity s tradičně fenomenálním Cagem křičícím, štěkajícím, fňukajícím, "brečícím", hysterákujícím, hýkajícím a vším, co by si žádnej vážnej herec nedovolil. Tedy přesně tak, jak to u něj máme my příležitostní guilty-pleasure-Cage sledovatelé rádi.
K zemi hleď! (2021)
Amvibalentní pocity přemostěny k pozitivitě se skvělýma titulkama a ještě lepší mezititulkovou scénou (pardon, ale bronterok joke je vtipnější než všechny vtipy v Marvelovským vesmíru dohromady a perfektně slouží jako esence alegorie absurdity celýho filmu). Mnoho výhrad, ale asi ještě více pochval. Užíval jsem si to velmi, ale pochybuji, že tolik, jako herci na place.
Rozkoš (2021)
Morální slizkost současnýho global-pornoprůmyslu ve své jen částečné "kráse". Za skvělou hlavní herečku zaokrouhluji nahoru.
Newness (2017)
Upřímnost.
They Remain (2018)
Archeoložení, psycholožení a souložení... všechno z toho na půli cesty ve filmu, kterej by si vyloženě žadonil o lepší práci s postavama a lorem o odvážnější nekonvenčnější přístup, protože atmosféru to má super a kameru ještě lepší.
Pig (2021)
Obrácený zrcadlo současný fast-revenge kinematografie. Dojetí par excellence.