Recenze (993)
Temný případ (2014) (seriál)
Výborní herci, tajomné príbehy, dusná atmosféra, perfektné flashbacky... to nemá chybu. Videné všetky 3 seasons.
Hačikó - příběh psa (2009)
Veľmi silný príbeh, ktorý pozostaví len málo očí suchými.
Avengers: Infinity War (2018)
Max zábava pri ktorej netreba príliš rozmýšľať. Má to však zmysel a kto videl iné marvelovky si to užije na max.
Zelená kniha (2018)
Vynikajúce, excelentné! Skutočná filmová lahôdka, kde obaja hlavní hrdinovia pasujú do svojich rôl ako zadky na šerbel. Videné min 3 krát.
Lucy (2014)
Výborný námet... zaujímavé spravovanie.
Sprung ins Leben (2014) (TV film)
Téma výborná, scenár celkom ok, ale realizácia pokulhávala. Z hercov som tiež neodpadol
V pasti (2018)
75%... Chápem že príčina katastrofy nebola predmetom filmu, ale trochu mi to vadilo. Sandra hrala veľmi slušne a tak celkovo mal tento film dobrú dusivú atmosféru.
Dark (2017) (seriál)
Videné komplet... Hrozne prekombinované, občas až do zúfalstva ma privádzalo porovnávanie kto je kto v rôznych časových líniách, ale nakoniec to posledný diel vysvetlil a dal celému seriálu zmysel. Asi by sa patrilo si to pozrieť znovu a vytešiť sa viac, ale na to asi už nebudem mať silu :)
Když draka bolí hlava (2018)
Prestrašná príšernosť... Riapoš nech sa hanbí. A tých hercov nechápem, že prijali role v takomto odpade!
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Krásna žánrovka v aréne. Krásne súboje a úžasné efekty a údery. Proste bezchybná mlátička z príbehom, ktorý poteší. 4,2*