Recenze (1 167)
Velký flám (1966)
Nojo, kde je Funes, tam je srandy kopec.
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Pěkný film na počest Wintona dokumentárního rázu. Na české poměry skutečně povedený kousek, bohužel mnou neoblíbená tématika.
Přednosta stanice (1941)
Čtení telegramu je asi symbolem toho filmu a pro mě nezapomenutelný okamžik. Nejlepší Burianův film.
Kid (1921)
Překrásný, milý a úžasný film, který mě zasvětil do žánru celovečerních grotesek. Takový film obsahuje všechno, co by podle mého obsahovat měl - humor, příběh, drama, napětí, ponaučení, .... Chaplinovo vrcholové dílo, které už nikdy potom nepřekonal.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jak jsem psala u všech dílů - koukám na to z povinnosti a jsem StarWars buran :)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Starwars mi stále přijde, jako fenomén těšící se oblibě fanoušků, ale pro mě nemá žádný význam a není nijak výjimečný a zásadní. Proto i 6. díl je podle mě úplně to samé, co předchozí. Jsem starWars buran :D
Mafiáni (1990)
Bohužel tento žánr není můj šálek čaje a na filmu jsem neobjevila nic moc výjimečného :(
Čistá duše (2001)
Mě životopisné filmy moc nebaví - místo abych si užívala příběh, tak přemýšlím, co je podle skutečnosti a co ne.
Psycho (1960)
No, tka to je klasika, kdo by neměl rád tento geniální film, který dal podnět pro vznik desítek parodií? Výborný příběh, herecké výkony, režie, ... Tohle je nesmrtelné dílo.
Osvícení (1980)
Výborný Kubrickův film, který se věrně drží Kingovy knihy. Mrzí mě, že King nebyl s filmem spokojen, skutečně se povedl a Nicholson byl naprosto jedničkový.