Recenze (19)
Korunní princ (2015) (TV film)
Na ceskou pohadku pekne. Me se to libi
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Nejlepší herecký výkon podala kočka a mimino na konci. Nudná bezemoční maska Katniss. Malý prostor pro další postavy. Scény, které mohly oslnit, byly zkrácené, zrychlené a roztřesené. A o napětí, které zde jiní zmiňují, se nedá mluvit. Předlohu jsem nečetl, přesto jsem nebyl překvapen jediným zvratem.
Drsnej Shaft (2000)
Na koukani v telce dobrý. Dabing strašný.
Zabít tiše (2012)
Místy příliš zdlouhavé. Pokus o naprosto detailní vykreslení krize docela úspěšný, ale na úkor zábavy. Asi film s myšlenkou. A Pitt je prostě zase borec.
Urychlovač zkázy (2009) (TV film)
Krome sileneho scenare to zku...l i dabing.
Americký sniper (2014)
No nebylo to spatne. Clint to neposral a me to bavilo. Neni to pro pacifisty.
Lucy (2014)
Celej film jsem si uzival, ale poslednich cast je bohuzel neco, co nejak nedokazu zkousnout. Skoda.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Mno, uz jsem videl horsi veci, ale... Zkratka tohle se urcite tocilo tezko.
Železná srdce (2014)
Dlouho jsem premyslel, jestli ctvrtou hvezdu dam, nebo ne. Film je to kvalitni, perfektne natoceny, nenudi, herci bezchyby odvedli skvelou praci. A nakonec jsem si rekl "tak proc vlastne ne". A trochu za to muze sam Pitt, tema tanku a samotna syrovost s jakou je natocena valka.
Ledové království (2013)
S přihlédnutím k žánru a cílové skupině musím uznat, že se jedná o velice povedené a zábavné dílo. Jak v poslední době u Disney bývá zvykem, tak se zpívá a zpívá, ale příběh je silný, napínavý a tak se i někdy "uječené" dívčí hlasy dají snést. 3D je pak zajímavým bonbónkem, neboli třešničkou na dobře upečeném dortu. Na Ledové království se tak rád podívám znovu (za nějaký čas).