Recenze (566)
Vražda - Série 1 (2007) (série)
Tenhle seriál je jako lavina. Na začátku je to trochu nuda, ale postupně se to dost zamotává a to, co v jiných seriálech stihnou vyšetřit za hodinu, se tu řeší 20 hodin. Mnohem lépe se díky tomu prokreslí charaktery postav, jejich dobré i špatné vlastnosti a ukazuje to také omylnost vyšetřovatelů a politický tlak u jaký se u podobných afér může vyskytnout. Rozhodně to hodnotím jako jeden z nejzajímavějších a nejvěrnějších seriálů v krimi oboru. Má to velmi podobný charakter jako další dánský skvělý seriál Broen.
Evropa, Evropa (1990)
Relativně málo známý film z prostředí války, ale svým příběhem je naprosto odzbrojující. Nejhorší je na tom, že je podle skutečných událostí. Ukazuje, že ne vždy je nejlepší být nějaký zbytečně o život připravený hrdina.
Vražda - Epizoda 8 (2007) (epizoda)
Začíná se to konečně trochu rozjíždět!
Jenom člověk (2004)
Zatím asi nejnormálnější španělská komedie, co jsem viděl, i když byla sakra divná. Ale moc mě to bavilo!
Černobyl (2019) (seriál)
Celkem právem jeden z nejlépe hodnocených seriálů. Musím říct, že to je opravdu mistrovský kousek. Četl jsem náhodou zrovna pár měsíců před seriálem Motlitbu za Černobyl a úplně mě dostalo když mi došlo, že jeden z příběhu je natočený podle této předlohy.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Je vidět, že tady někomu opravdu hráblo a celkem mě to překvapilo. Zajímavý byl ten moment, kdy se celá cizí armáda skoro vzdala. Co mě dost zarazilo je to, jak moc byl drak neporazitelný. Přitom v předchozích dílech jsme viděli, že tomu tak úlně není.
Most - Série 4 (2018) (série)
Tohle bylo fakt něco. Mám pocit, že se tento seriál se s každou další sérií stále zlepšuje, i když mám se mi po každé sérii zdá, že už to ani nejde. 4. série je tak vynikající, úplně mě donutila v podstatě v kuse zhlédnout celou sérii.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Tahle série přesně dělá to, co James Bond v poslední době už neumí.
Pouť (2010)
Nesympatický otec i syn, z celkem zajímavého tématu se vytěžilo opravdu minimum.
Bolest a sláva (2019)
Jako každý film od Almodóvara, ani tento není výjimkou a je svým způsobem opět dost zvláštní. Některé rozhodnutí ve filmu jako divák příliš nechápete, ale lidé jsou různí. Na konci se potom elá skládanka pěkně spojí a najednou to začne dávat smysl.