Recenze (348)
Nevěsta Re-Animatora (1990)
Bez komentáře,všichni sehnat,koukat a chrochtat blahem.
Chata v horách (2012)
Parádní úlet,vlastně je zbytečné toto komentovat,to se musí vidět.
Insidious 2 (2013)
Hmmm,dvojčička a tuze dobroučká :-)
Insidious (2010)
Až na poslední třetinu skvělá Wanovina,ostatně jako vždy,jde se na dvojku.
The Collection (2012)
Super,krve dostatek a vlastně všeho,po čem místní zvrhlíci touží :-)
Temný rytíř povstal (2012)
Prostřední část trilogie je určitě nejlepší,přesto je tento biják jasně nejlepší letní comicsový blockbuster (mazlíci z Avengers prominou,ale místo záchrany světa ,by se měli věnovat modrému životu s Rychlo šípáky a čaji se Čtyřlístkem:-)). Já si díky otevřeným vrátkům počkám na pokračování ve kterém to Batman rozjede se svým parťákem Robinem.
Žízeň (1979)
Trošku jiná upířina plná beznaděje a skvělé hudby. Možná upovídané,ale přesto skvělé.
Slimáci (1988)
Klasika z VHS,atmosféra 80. let,krev a všechno co má zvířecí horor mít.
Dům milosrdných sester (1983)
Parádní slasher,pro fandy filmů z osmdesátých let nutnost vidět.
Ďábel (2010)
Skvělý malý horor.