Recenze (295)
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Pre mňa dookola pozerateľný seriál s neopakovateľnou atmosférou. Títo strážnici sa nedajú nemilovať. No řekni, Kikino :)
Dům z písku a mlhy (2003)
70% - aj keď ma miestami iritovalo nelogické chovanie účastníkov hry na smoliarov - poväčšine vlastnou voľbou - záver vylepšil celkový dojem. Zgustnú si najmä odporcovia happyendov.
Život po lidech (2009) (seriál)
Zaujímavé. Vadil mi spôsob podania. Pripadala som si ako dieťa v škôlke, ktorému treba všetko minimálne trikrát zopakovať a podporiť vizuálnou ukážkou. Neustále sa opakujúce zábery zbytočne predlžovali stopáž a rozriedili celkový dojem až na 50%.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Musím dať tri hviezdičky, lebo Sex v meste dostal dve a toto bolo zábavnejšie. Navyše sa mi páčilo, že sa na tejto "srande" zúčastnilo aj viacero osobností ktoré pôsobia mimo kinematografie. I keď mám popri tom stále na pamäti slová otca mojej známej - sranda patrí do záchoda :) Každopádne však až po sexe...nie každom..iba v tom v meste..jablku :)
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Jedna hviezdička za komentáre, ktoré posúvajú súťaž, či čo to vlastne je, tam, kam patrí. Medzi zábavu pre masy, bez snahy o intelekt či umelecké výšiny. Túžba zasmiať sa na cudzom nešťastí, zlyhaní či hlúposti je predsa stará ako ľudstvo samo. Tak sa nesmejme potichu a priznajme si tú slabosť. Napokon...učinkujúci nám bavia dobrovoľne - a čo ešte taká Kleopatra z Turca...užíva si to aj s rodinou.
Majster kat (1966)
Tron to povedal za mňa - hviezdička plus za rok vzniku. Paľa Bielika by sme aj dnes potrebovali.
Smažená zelená rajčata (1991)
Milujem tento príbeh plný odvahy, lásky, obetavosti a zmesy smútku a radosti. Nikdy si nenechám ujsť zážitky Idgie a Ruth. Sledujem ako ovplyvnia život Evelyn a ako plynú ich bolesti a straty. Znovu prežívam ich prehry a víťazstvá a učím sa ako prekonať tie svoje. Najlepší príbeh môjho života - úžasne spracovaný. Tajomstvo úspechu je v omáčke :)
Jen žádnou paniku (2006) (TV film)
Príjemná komédia s náznakom seriózneho podtónu. Mám rada európsku jednoduchosť bez čipiek a bez pátosu. Dokonca aj bez prekvapení a s vopred jasným záverom.
Spalovač mrtvol (1968)
bŕŕŕ
Svatby pana Voka (1970)
Tak nádherne prízemný humor :) Nedá sa nič, iba smiať.