Recenze (344)
Balerína (2016)
Příjemná rodinná podívaná. Skvělá hudba, povedený CGI, roztomilej příběh, co víc si přát :)
Wonder Woman (2017)
Pro ostatní nejlepší film DC, pro mě paradoxně zatim nejslabší. A to nazvdory neskutečně skvěle hrajícím Gal Gadot a Chrise Pine. Efekty to ale srážejí strašně dolů. 3+
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Skvělej prequel a spinoff v jednom ke Conjuring a co si budeme povídat, tohle univerzum získává těžce na síle. Když se to tak vezme, tohle téma je nevyčerpatelný a dá se ždímat a ždímat. Protože pokud se to bude točit takhle, tak si to diváky vždycky najde. Kdo máte rádi horory, tak tohle je vlastně nutnost vidět. Atmosféra místy mrazivá s pár lekačkama, kdy jsem si málem uprdnul. 4*
Dunkerk (2017)
Hodně pochmurný, zajímavě odvyprávěný. 4-
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Asi ve všech ohledech horší, než jednička. Vtipných vtipů ubylo, což bylo asi to, na čem si tahle sérka měla zakládat. Jinak je z toho dost tuctovka.
Captain America: Občanská válka (2016)
Klasika od Marvelu. Nezklame. Ale ani určitě nenadchne. Marvel jede jednu pecku za druhou, celý dohromady jim to jednoduše funguje. Těžko se asi hledá nějaká skulinka.Největší problém mam jenom v rozpoznávání jednotlivých filmů, páč je jich už fakt moc :)
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Překvapivě až vynikající. Přemýšlel jsem mezi 4 a 5, ale soundtrack filmu to posunul na nejvyšší metu. Moje překvapení roku je tady. Film samozřejmě po historické stránce bez hlavy a paty. Ale jde o legendu, můžeme to ohýbat jak chceme. Třeba i takhle. Efekty na jedničku, už zmiňovaná hudba na jedničku s hvězdičkou, herci do toho taky bušej kam až to jde. Já se prostě nenudil. A mam novou teorii, kde je Eric Bana, ať se jedná o sebevedlejší roli, asi se nedá šlápnout vedle :) Fantasy jak se patří, za mě 5*
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Oproti origoši poměrně nezajímaví herci (až na Cliffa Curtise, velikej sympaťák). Nicméně v průběhu seriálu jim asi jde přijít všem na chuť. Jinak nudnější zápletky, minimum vysvětlení kolem viru. Ale oproti prvním WD je tu také o dost méně tlachání a více akce. První série poměrně silná, druhá serie trochu slabší, ale třetí se opravdu povedla. Každopádně si zopáknu původní WD :)
To (2017)
Trochu nerozumím tomu šílenýmu hypu kolem tohohle hororu. Osobně jsem se celkem v kině nudil a od spánku mě rušily všude přítomný lekačky, kdy repráky vyskakovaly z beden. Atmosféra a napětí žádná velká sláva. Rozjeté V Zajetí démonů mi přijde atmosférou filmu někde úplně jinde. Pořád je to lepší nadprůměr, ale vlasy se mi hrůzou teda rozhodně neježily a to jsem doufal, že se stane. Nedá se nic dělat. 3*
Pobřežní hlídka (2017)
Nelíbilo, dokonce jsem vlastně dost zklamanej. V půlce filmu jsem měl už nutkání to vypnout. Vtípky nejsou až tak povedený, jak bych si představoval. Spíš dost trapný. Herci jsou taky slabí, příběh, to už radši ani nemluvim. 2*