Recenze (84)
Bůh masakru (2011)
A zas jeden do kolonky "zbytočný" , kde ho privítajú vetou: " Vitaj, dáš si kávu?"
Bláznivá, zatracená láska (2011)
A tak skvelé to mohlo byt, nebyt toho konca.
Drive (2011)
Len podmanivá hudba, cesta a Ryan. Neskutočné
Dluh (2010)
Dluh, alebo o tom ako jeden koniec po...ral celý film.
Červená Karkulka (2011)
Ak by som nebola zvedavá či sa mi moj typ na vlkodlaka potvrdí, tak to v polovici vypnem, tak hlúpe to bolo,ale zas ked sa na to spatne pozeram "neskutočná" haluz.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Už trojka bola polievka varená z ničoho. A tento diel už je len čistá voda. Ani herci zvučných mien nedochutili tento slabý vývar. A 137 minut je pri čistej vode hroooooozne vela minút.
Londýnský gangster (2010)
V tomto filme vlastne nič nefunguje,taký guláš z ničoho. Jediný "svetlý" bod je Mitchel, ktorého Colin zvládol bravúrne. Ten paradoxný koniec to celé len zaklincoval.
Hanna (2011)
Na zhodnotenie tohto filmu stačia len dve vety ktoré si požičiam z hodnotenia Superpera a Malarkeyho. Takže: "Pořád nechápu, proč ze začátku mačkala to tlačítko, který na ne upozornilo. Přesto je Hanna dobrý film, který se ale posral koncem."
Zdrojový kód (2011)
Ako by vyzeral koktail namiešaný z Deja vu a Počátku. Takto.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Skor drama ako komédia, lebo momentov na zasmiatie tam je ozaj málo. Ale ako dráma to mohlo byt fajn, nebyt Kate, ktorá mi tam pripadala celý čas akoby si niečo šlahla. A všetko to zaklincoval vecný koniec. Takže priemer, ktorý neurazí.