Recenze (1 598)
Rallye smrti 2 (2010)
Statham je Statham. O dva levely horší snad úplně ve všem oproti jedničce. Každopádně blboučká zábava to je + pěkný holky.
Blesk (2011)
Statham trochu jinak. Jediný veliký + je to, že Statham je můj top herec a každej film sním je u mě pecka. Ano, nehrát v těch filmech on, například v tomhle, nedám víc jak 2*. Příběh mě docela ze začátku nudil až po půlce jsem se do toho nějak dostal. Zaporák byl fajn. 2,5* bez JS, 4* s JS :)))
Sejmi je všechny (2007)
Vůbec nekoukejte na logiku. Tohle je MEGA BRUTÁL NÁŘEZ !!!
Zelená zóna (2010)
Ano, tak nějak. ... Film jsem dlouho odkládal, ale nakonec mě mile překvapil. Ten konec !!! Zaslouženě 4*
Lidská stonožka 2 (2011)
Na první díl, to rozhodně nemá. Celá stopáž filmu se dá shrnout do 10 minut. Působilo to na mě tak nějak amatérsky (ale není), možná je to těma barvama, nevím. Co mě pobavilo, je hrající první díl na notebooku. 3,5*
Elitní zabijáci (2011)
Jason Statham = Pro mou maximální spokojenost.
Plivu na váš hrob (2010)
Naprostá brutalita !!! Jeden z nejlepších Rape&Revenge Hororů. Au !
Boj (2007)
Jet Li & Jason Statham - co víc si přát.
Nájemní zabijáci (2011)
Nemůžu jinak než 5* !!! Na to kolik už JCVD je let, je tento film parádní pecka. Příběh je hodně dobrý a Scott tomu dodává ještě větší grády. Možná nebýt jeho, dám 3*-4*, kdo ví. Po dlouhé době zase Vandammovka jak se patří. Jen tak dál.
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Parádní komedie, není víc co dodat. Jim je prostě super :)