Recenze (460)
Hangman (2015)
No a mne sa to paradoxne dosť páčilo. Síce sa to s logikou hľadá asi dodnes (je nemožné nevšimnúť si cudzieho človeka v dome a tiež nechápem, ako chodil dnu a von z baráku), ale nenudilo ma to, aj inovácia vo FF ma zaujala. Finále výborné. 3*
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Myslím, že od čias Príšeriek a Nema najlepší animák. Roztomilé, roztomilé, roztomilé. Roztomilá animácia, roztomilé postavičky, roztomilé charaktery. Vymakané detaily, podarený príbeh a celé to bolo neskutočne.. Nevie mi napadnúť slovo. Aha už viem. Roztomilé! A čo sa týka toľkokrát v komentároch spomenutej scény s leňochodmi, tak to je niečo, čo by som zaradila do absolútnej TOPky scén, akú som kedy videla. Ja som sa tak od srdca už straaaašne dlho nezasmiala. Jednoznačne 5*
Padesát odstínů černé (2016)
Krindapána..... Ale porád lepšie ako vážne tváriaci sa odtieň sivej. 2*
Goddess of Love (2015)
Keď už ti jebne, tak riadne.. Veľmi lacné a predvídateľné, ale ku podivu ma to celý čas bavilo. Ako jednohubka fakt dobré. 2*
We Are Monsters (2015)
Tisíc krát videné a k tomu úplne na hovno spracované. Je na škodu, ak je hlavná hrdinka ešte nesympatickejšia ako ten mentol s rázštepom.. 1*
Děda je lotr (2016)
Keby to bola tuctová vec s tuctovými neznámymi hercami, ktorych pôvod nevypátra ani google, dala by som aj za 4. Ale pán herec akým de Niro je, resp. bol, paradoxne tlačí film dole, aj keď ho vlastne celý čas drží nad vodou. Ťažko sa to vysvetľuje, no je mi smutno, keď velikáni plátna takto devalvujú svoj talent. Predvídateľný, lacný dej, vtipné scény a hlášky, výsledok nie je zlý, ale...... 3*
The Invitation (2015)
Skvelé budovanie atmosféry, výborná hra s divákom, neznámi, no o to lepší herci, a ten záver..... Lahôdka z oblasti psychothrilleru. 4*
Headless (2015)
Presne typ "hororu", ktorý nechápem.. Čo s načatým dňom? Unesiem nejakú buchtu, urežem jej kozenku a strčím mačetu do rozkrkoku. Až po rukoväť. A pre istotu 5x. Odpad!
Hladová srdce (2014)
Najlepšia zelenina je vyprážaný rezeň.. Ja to furt hovorím.. Už dlho som nemala takú chuť niekomu otrieskať hlavu o betónový stĺp ako tej škaredej, nakomplet jebnutej materi. Emócie mnou zametali celým filmom a babča v závere poriešila, takže spokojnosť veliká. 4*
Saulův syn (2015)
Absolútne mimo mňa.. Väčšina ne-nadšených recenzií popisuje ako hlavný dôvod sklamania kameru. Ano. Myslela som, že z toho zošaliem, neskutočne mi to vadilo. Viac rušivé ako originálne. Rovnako i hlavný hrdina. On i jeho "príbeh" ma nechal úplne chladnou, tak ako vlastne celý film. Hrôzy holokaustu boli sfilmované už mnohokrát, takže tu nebolo podané nič nové, išlo iba o tú nešťastnú formu. Veľké sklamanie. A že Oscar.. 2*