Recenze (749)
Nový svět (2005)
nevim, kdo to hlásal, ale Malick to natočil: jen to skutečně krásné je pravdivé.
Kvaska (2007)
na české poměry (!) velmi nadstandardní záležitost - ne geniální, ale hlavně ne blbé, trapné a průměrné. díky celku dokážu přehlédnout i pro mě dost nepochopitelná (tedy pokud nejde vyloženě o výsměch) camea "superhvězd" z realityšouz. jako je mi jasné, proč to tady nebude mít valné hodnocení, ale neztotožňuji se s tím. Kvaska je na české poměry velmi dobrý film.
Uzavřený případ (2005) (seriál)
ukecané, nudné, v kontextu současné podobné seriálové tvorby slabší průměr. takový "modernější" Law and Order, takže pár dalších sérií se jistě dočkáme.
Můj auťák Brouk (2005)
aneb jak dětem vtlouknout do hlaviček, že americké zástavě se pořádně pateticky salutuje.
Saw 3 (2006)
tak tady se opět neshodnu s většinou..Saw III je vykonstruovanější, vyšpekulovanější než předchozí..ale co se vám nelíbí, mě docela baví a mělo to i svý fakt výtečný momenty..i když přiznávám,že mě docela zklamalo,že autoři odhalují, co zůstalo především v 1 nevyřčeno, ale to se nedá nic dělat
Match Point - Hra osudu (2005)
teda takhle nepříjemně mi u filmu už dlouho nebylo..jak je evidentní, že Chris svou ženu nemiluje, to až mrazí..a skvělej cynickej konec..
Super Size Me (2004)
filmově slabší odvárek z moorea. ideově snad ještě větší demagogie..jen jsem čekal, kdy se dozvím, že McDonald může za válku v Iráku či ptačí chřipku.
Příběh zrození (2006)
ne a ne a znovu ne. jediná hvězdička pro docela dobrou Keishu Castle-Hughes
Vzpomínky (2006)
ať to klidně vyzní blbě, ale domnívám se, že jsem na tento snímek moc inteligentní. tento film není složitý, je nesmyslný! a to s fyzikálními možnostmi cestování v čase souhlasím (ano, četl jsem Einsteinovu teorii relativity a další materiály).
Motiv pro vraždu (1974)
4* především kvůli prostřední povídce Rukojmí, ta je fakt psychonátěr